PředmětyPředměty(verze: 809)
Předmět, akademický rok 2017/2018
   Přihlásit přes CAS
High Performance Ray Tracing - NPGR028
Anglický název: High Performance Ray Tracing
Zajišťuje: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Fakulta: Matematicko-fyzikální fakulta
Platnost: od 2015
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Rozsah, examinace: letní s.:2/0 Zk [hodiny/týden]
Počet míst: neomezen
Minimální obsazenost: neomezen
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Garant: doc. Alexander Wilkie, Dr.
Třída: DS, softwarové systémy
Informatika Bc.
Informatika Mgr. - volitelný
Kategorizace předmětu: Informatika > Počítačová grafika a geometrie
Anotace -
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)

Tématem přednášky jsou co nejrychlejší implementace realistických zobrazovacích systémů založených zejména na rekurzivním sledování paprsku.
Literatura -
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)

Shirley, Realistic Ray Tracing

SIGGRAPH 2006 Course State of the Art in Interactive Ray Tracing

Sylabus -
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)

Přednáška se věnuje specifickým přístupům a technikám používaným při snaze o maximální

urychlení realistického zobrazení a globálního výpočtu osvětlení. Z několika metod realistického

zobrazení je největší pozornost věnována interaktivnímu rekurzivnímu sledování paprsku (Ray-tracing),

zejména různým urychlujícím technikám, obecnějším i specificky vyvinutým pro podporu ray-tracingu.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK