High Performance Ray Tracing - NPGR028
|
|
|
||
Tématem přednášky jsou co nejrychlejší implementace realistických zobrazovacích systémů založených
zejména na rekurzivním sledování paprsku.
Poslední úprava: Macharová Dana, JUDr. (13.02.2009)
|
|
||
Hodnocení znalostí studenta probíhá prostřednictvím jediné zkoušky na konci kurzu. V průběhu této zkoušky mu bude položeno několik otázek z těch, které jsou na seznamu vzorových otázek k danému kurzu. Konečná známka je průměrem výsledků odpovědí na jednotlivé dotazy. Poslední úprava: Wilkie Alexander, prof. Dr. techn. (18.06.2019)
|
|
||
Shirley, Realistic Ray Tracing
SIGGRAPH 2006 Course State of the Art in Interactive Ray Tracing Poslední úprava: Wilkie Alexander, prof. Dr. techn. (18.04.2018)
|
|
||
Přednáška se věnuje specifickým přístupům a technikám používaným při snaze o maximální urychlení realistického zobrazení a globálního výpočtu osvětlení. Z několika metod realistického zobrazení je největší pozornost věnována interaktivnímu rekurzivnímu sledování paprsku (Ray-tracing), zejména různým urychlujícím technikám, obecnějším i specificky vyvinutým pro podporu ray-tracingu. Poslední úprava: Macharová Dana, JUDr. (13.02.2009)
|