|
|
|
||
Tématem přednášky je tzv. "Věrná syntéza obrazu" a technologie, které k tomuto cíli přispívají. Důraz je kladen na ty
aspekty počítačové grafiky, které jsou jedinečné pro dosahování co nejvěrnějších výsledků v syntéze obrazu.
Poslední úprava: Macharová Dana, JUDr. (24.09.2008)
|
|
||
Hodnocení znalostí studenta probíhá prostřednictvím jediné zkoušky na konci kurzu. V průběhu této zkoušky mu bude položeno několik otázek z těch, které jsou na seznamu vzorových otázek k danému kurzu. Konečná známka je průměrem výsledků odpovědí na jednotlivé dotazy. Úspěšné zakončení praktických cvičení závisí na včasném odevzdání úloh zadaných během semestru. Poslední úprava: Wilkie Alexander, prof. Dr. techn. (18.06.2019)
|
|
||
Julie Dorsey, Holly Rushmeier, Francois Sillion: Digital Modeling of Material Appearance, Morgan Kaufmann, 2007, ISBN 0122211812, 9780122211812
Dutre P., Bala K., Bekaert P: Advanced Global Illumination, A K Peters, 2006
The slides from the Rendering lecture held at Vienna University of Technology were taken from this webpage:
https://www.cg.tuwien.ac.at/courses/Rendering/VU.SS2018.html Poslední úprava: Wilkie Alexander, prof. Dr. techn. (13.03.2018)
|
|
||
1. Definice věrného zobrazování
2. Fyzikální základ základy přenosu světla ve 3D scéně 3. Teoretické základy zobrazovacích technik zobrazovací rovnice s důrazem na nestranné metody typické pro věrnou syntézu obrazu 4. Spektrální zobrazování reprezentace spektra pro účely věrného výpočtu šíření světla ve scéně 5. Fyzikálně věrné modely odrazivosti 6. Měření materiálových parametrů 7. Měření dopadajícího světla 8. Verifikace zobrazovacích metod 9. Vlastnosti zobrazovacích zařízení vlastnosti důležité pro věrné zobrazování Poslední úprava: Macharová Dana, JUDr. (24.09.2008)
|