|
||
Druhá pedagogická praxe je zaměřena na náslechy a samostatné
výstupy pod vedením
zkušeného fakultního učitele. Součástí praxe je seminář věnovaný reflexi
a zkušenostem studentů.
Pedagogická praxe je zajišťována zejména prostřednictvím fakultních škol, jejich seznam viz
https://www.mff.cuni.cz/cs/verejnost/fakultni-skoly/seznam-fakultnich-skol-mff-uk.
Poslední úprava: Staněk Jakub, RNDr., Ph.D. (30.04.2019)
|
|
||
Podmínkou pro získání zápočtu je hospitace posluchače alespoň v 10 výukových hodinách deskriptivní geometrie (zejména u fakultního učitele, dále u kolegů a dalších učitelů na dané škole), vykonání alespoň 10 samostatných výstupů (odučení 10 vyučovacích hodin deskriptivní geometrie), pomoc při dalších aktivitách dle pokynů fakultního učitele (např. oprava písemných prací, asistence při výuce v počítačové učebně, dozor, konzultace, příprava pomůcek apod.), účast na povinném reflektivním semináři k pedagogické praxi (termín a místo konání budou upřesněny na začátku praxe, seminář může být společný pro praxe z matematiky a deskriptivní geometrie) a vypracování písemné analýzy jedné odučené hodiny (práce se odevzdává konzultantovi). Povaha předmětu neumožňuje opravný termín zápočtu v daném semestru.
Uvedené podmínky platí za běžných okolností. Vzhledem k současnému uzavření škol není v tuto chvíli možné předmět splnit, studenti budou včas informováni. Poslední úprava: Moravcová Vlasta, RNDr., Ph.D. (30.04.2020)
|
|
||
Školní vzdělávací program. Učebnice deskriptivní geometrie. Současné školské zákony a dokumenty. Současná pedagogická a psychologický literatura. Poslední úprava: Robová Jarmila, doc. RNDr., CSc. (14.06.2019)
|
|
||
Druhá pedagogická praxe je zaměřena na náslechy u zkušeného fakultního učitele a kolegů, kteří učí na téže škole (alespoň 10 náslechů) a na vlastní výstupy (alespoň 10 hodin). Aktivně se zapojuje do dalších pedagogických povinností (dozor, porady, konzultace, příprava pomůcek apod.). Součástí předmětu je seminář věnovaný reflexi pedagogické praxe (termín bude upřesněn vždy před zahájením praxe). Student dále vypracuje k zápočtu písemnou analýzu jedné odučené hodiny.
Poslední úprava: Robová Jarmila, doc. RNDr., CSc. (14.06.2019)
|