|
|
|
||
Didaktické problémy výuky stereometrie, deskriptivní geometrie a technického kreslení. Prostorová představivost.
Pedagogické aspekty učitelské profese, role učitele deskriptivní geometrie.
Poslední úprava: Staněk Jakub, RNDr., Ph.D. (17.01.2019)
|
|
||
Zápočet: Odevzdání domácích úkolů v předepsaných termínech. Předvedení ukázkové vyučovací hodiny. Charakter zápočtu neumožňuje jeho opakování.
Zkouška: Zkouška probíhá ústně, požadavky odpovídají sylabu předmětu. Pro připuštění ke zkoušce je nutné mít z předmětu zápočet.
Vzhledem k aktuální situaci může být kontrola plnění úkolů stejně jako závěrečná zkouška provedeny distanční formou. Poslední úprava: Moravcová Vlasta, RNDr., Ph.D. (25.10.2020)
|
|
||
Školské dokumenty a současné kurikulární dokumenty pro ZŠ a gymnázium.
Skalková J.: Obecná didaktika. Grada, Praha, 2007.
Průcha J.: Moderní pedagogika. Portál, Praha, 2005.
Molnár J.: Rozvíjení prostorové představivosti (nejen) ve stereometrii. VUP Olomouc, 2009.
Pomykalová E.: Deskriptivní geometrie pro střední školy. Prometheus, Praha, 2010.
Korch J., Mészárosová K., Musálková B.: Deskriptivní geometrie. Sobotáles, Praha, 1998.
Musálková B.: Deskriptivní geometri II. Sobotáles, Praha, 2000.
Další učebnice deskriptivní geometrie, časopisy pro učitele. Poslední úprava: Staněk Jakub, RNDr., Ph.D. (17.01.2019)
|
|
||
Zkouška probíhá ústně, požadavky odpovídají sylabu předmětu. Pro připuštění ke zkoušce je nutné mít z předmětu zápočet. Poslední úprava: Moravcová Vlasta, RNDr., Ph.D. (25.10.2020)
|
|
||
Pracovní náplň učitele deskriptivní geometrie, pozitiva a negativa povolání učitele deskriptivní geometrie. Role deskriptivní geometrie na středních školách, rozdíly v přístupu k výuce na gymnáziích a na průmyslových školách. Úkoly spojené s výukou deskriptivní geometrie. Motivace a metody výuky deskriptivní geometrie i stereometrie. Vliv rozvoje prostorové představivosti na vývoj člověka. Vývoj výuky deskriptivní geometrie v posledních desetiletích, role deskriptivní geometrie v současném životě. Moderní výukové techniky a pedagogický přínos jejich zapojení do výuky.
Poslední úprava: Staněk Jakub, RNDr., Ph.D. (17.01.2019)
|