|
|
|
||
Formou pedagogické spirály (s nadhledem a na vyšší úrovni) se budoucí učitelé navracejí k problematikám, které
byly prezentovány v profilujících předmětech Deskriptivní geometrie I a především Deskriptivní geometrie II. Své
poznatky rozšiřují a odhalují souvislosti mezi zásadami zobrazování, což jim umožní získat nadhled a jistotu pro
jejich praxi. Zdokonalují rovněž velmi potřebné odborné vyjadřování.
Poslední úprava: Staněk Jakub, RNDr., Ph.D. (25.01.2018)
|
|
||
Podmínkou k získání zápočtu je aktivní účast na hodinách (návrhy na řešení a vypracování všech ve výuce řešených příkladů) a rovněž odevzdání všech úkolů zadaných na doma. K tomu je nutné dobře znát učivo deskriptivní geometrie odpovídající předmětům Deskriptivní geometrie I a II.
Další případné informace k předmětu -- viz stránka: https://www2.karlin.mff.cuni.cz/~stepanov/vyuka.html
Poslední úprava: Škorpilová Martina, RNDr., Ph.D. (16.02.2024)
|
|
||
Doporučená:
Poslední úprava: Škorpilová Martina, RNDr., Ph.D. (16.02.2024)
|
|
||
Úlohy na oblá tělesa řešené v Mongeově promítání, a to především takové, které vyžadují v prvé řadě vymyšlení prostorového principu řešení. Zajímavé komplexní úlohy řešené v kosoúhlém promítání a pravoúhlé axonometrii opět s důrazem na příklady, které vyžadují vymyšlení prostorového principu řešení. Vzájemné průniky hranatých a oblých těles. Méně typické, leckdy překvapivé úlohy na procvičení geometrického osvětlení (v různých zobrazovacích metodách). Poslední úprava: Škorpilová Martina, RNDr., Ph.D. (16.02.2024)
|