|
|
|
||
Formou pedagogické spirály (s nadhledem a na vyšší úrovni) se budoucí učitelé navracejí k problematikám, které
byly prezentovány především v profilujícím předmětu Deskriptivní geometrie I. Své poznatky rozšiřují a odhalují
souvislosti mezi zásadami zobrazování, což jim umožní získat nadhled a jistotu pro jejich praxi. Zdokonalují
rovněž velmi potřebné odborné vyjadřování, setkávají se s možnostmi obohacení své výuky deskriptivní geometrie
formou hry.
Poslední úprava: Staněk Jakub, RNDr., Ph.D. (25.01.2018)
|
|
||
Podmínkou k získání zápočtu je aktivní účast na hodinách (návrhy na řešení a vypracování všech ve výuce řešených příkladů) a rovněž odevzdání všech úkolů zadaných na doma. K tomu je nutné dobře znát učivo deskriptivní geometrie odpovídající předmětům Deskriptivní geometrie I a II.
Další případné informace k předmětu -- viz stránka: https://www2.karlin.mff.cuni.cz/~stepanov/vyuka.html Poslední úprava: Škorpilová Martina, RNDr., Ph.D. (30.08.2024)
|
|
||
Doporučená:
Poslední úprava: Škorpilová Martina, RNDr., Ph.D. (30.08.2024)
|
|
||
Úlohy procvičující prostorovou představivost. Zajímavé planimetrické úlohy (především o kuželosečkách). Úlohy řešené v kótovaném a Mongeově promítání, a to především takové, které vyžadují v prvé řadě vymyšlení prostorového principu řešení. Poslední úprava: Škorpilová Martina, RNDr., Ph.D. (30.08.2024)
|