|
|
|
||
Seminář je zaměřen na nalézání a řešení každodenních problémů, se kterými se učitelé setkávají ve své praxi
(základní dokumenty ovlivňující výuku fyziky ve škole, příprava výuky, příprava fyzikálních experimentů, hodnocení
a klasifikace, motivace žáků při výuce fyziky, spolupráce s kolegy, atd.), a to nikoliv z hlediska teoretických
poznatků pedagogiky a didaktiky, ale z hlediska konkrétních zkušeností vyučující. Účastníci semináře jsou vedeni k
diskuzi nad předloženými problémy, předpokládá se jejich aktivní zapojení.
Poslední úprava: Houfková Jitka, RNDr., Ph.D. (22.01.2018)
|
|
||
Aktivní účast minimálně 75% vyučovacích hodin. Náhradní plnění možné výjimečně po dohodě s vyučujícími. Poslední úprava: Dvořáková Irena, RNDr., Ph.D. (05.04.2022)
|
|
||
Dweck, C. S. (2015). Nastavení mysli: Nová psychologie úspěchu aneb naučte se využít svůj potenciál (1. vydání). Jan Melvil Publishing. Hendrick, C., & Macpherson, R. (2021). Co funguje ve třídě? Most mezi výzkumem a praxí (2. revidované vydání). EDUkační LABoratoř. Hrabal, V., & Pavelková, I. (2010). Jaký jsem učitel. Portál. Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka: Kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi. EDUkační LABoratoř. Christodoulou, D. (2022). Sedm mýtů o vzdělávání. EDUkační LABoratoř. Kompletní příručka pro začínající učitele. https://www.ucitelnice.cz/produkt/25794 Rámcový vzdělávací program pro ZŠ a pro gymnázia. https://www.edu.cz/rvp-ramcove-vzdelavaci-programy/ Třídní učitel a jeho role ve výchovně-vzdělávacím procesu. https://kuhv.vscht.cz/files/uzel/0017037/T%C3%A9ma_11_2.pdf Poslední úprava: Kácovský Petr, doc. RNDr., Ph.D. (24.09.2024)
|
|
||
Výuka probíhá formou diskuzí na zadané téma, je očekávána aktivní práce studentů. Poslední úprava: Dvořáková Irena, RNDr., Ph.D. (05.04.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Kácovský Petr, doc. RNDr., Ph.D. (24.09.2024)
|