|
|
|
||
První pedagogická praxe z informatiky pro posluchače učitelského studia je zaměřena především na náslechy u
zkušeného fakultního učitele a seznámení se s chodem školy z pozice učitele.
Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (29.04.2019)
|
|
||
Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet se uděluje za úspěšné absolvování pedagogické praxe na přidělené základní nebo střední škole a za následný rozbor praxe s vyučujícím. Povaha těchto požadavků neumožňuje vypsat opravné termíny. Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (02.10.2017)
|
|
||
Současné kurikulární dokumenty a školská legislativa.
Současná pedagogicko-psychologická literatura.
Učebnice a příručky vztahující se k učivu vyučovanému na škole během pedagoické praxe.
Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (29.04.2019)
|
|
||
Úvodní náslechová pedagogická praxe z informatiky pro posluchače učitelského studia v rozsahu 1 týdne, během které musí posluchač absolvovat 10 vyučovacích hodin hospitací a 2 vyučovací hodiny samostatného výstupu.
Student hospituje ve výuce fakultního učitele a také ve výuce svých kolegů, kteří souběžně konají praxi na téže škole. V průběhu praxe vykoná nejméně dva samostatné výstupy, tj. odučí dvě hodiny. Pomáhá při přípravě výukových hodin, opravách písemných prací, asistuje při výuce v počítačové učebně. Aktivně se zapojuje do dalších pedagogických povinností (dozor, porady, konzultace, příprava pomůcek apod.). Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (29.04.2019)
|