|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (24.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (24.01.2019)
Získání praktických dovedností s nativní tvorbou počítačových her skrz implementaci různých herních mechanik ve zvoleném software. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. (15.07.2020)
Předmět je zakončen zápočtem. K získání zápočtu se požaduje vytvoření herního prototypu ve vybraném software podporující vývoj počítačových her v nativním kódu. Tyto počítačové hry je možné odevzdávat opakovaně, dokud nesplní požadavky cvičícího. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (23.03.2023)
Knihy:
Romero, M. & Sewell, B. Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine 5: Unleash the true power of Blueprints to create impressive games and applications in UE5, 3rd Edition. isbn: 978-1801811583 (Packt Publishing).
Ulibarri, S. S. Unreal Engine C++ the Ultimate Developer’s Handbook: Learn C++ and Unreal Engine by Creating a Complete Action Game English. isbn: 979-8648492516 (Independently published).
Články:
Jokikokko, V. H. (2023). The Potential of Unreal Engine 5 in Game Development: Exploring the Capabilities of the Unreal Engine.
McAuley, S., Hill, S., Martinez, A., Villemin, R., Pettineo, M., Lazarov, D., ... & Zap Andersson, H. (2013, July). Physically based shading in theory and practice. In ACM SIGGRAPH 2013 Courses (p. 22). ACM.
Internetové zdroje:
Unreal Engine 5, https://www.unrealengine.com/ |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (23.03.2023)
Cvičení zaměřená na jednotlivé oblasti práce s Unreal Engine 5 dle sylabu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. (15.07.2020)
Předmět nemá žádnou zkoušku, pouze zápočet. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (23.03.2023)
Unreal Engine 5 Přehled jednotlivých částí engine: architektura herního kódu (C++ vs Blueprints), strom scény, komponentový model herních objektů, osvětlení scény, materiály, skriptování pomocí blueprintů, fyzika, animace, pluginy, stromy chování, profilování hry. |