|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (23.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (23.01.2019)
Získání přehledu o problémech spojených s technickou implementací běžných herních mechanik a jejich vztah k výslednému hernímu zážitku. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. (15.07.2020)
Předmět je zakončen úspěšným složením zkoušky a získáním zápočtu. Ke složení zkoušky není nutné získat zápočet. K získání zápočtu se požaduje aktivní participace na cvičení a implementace a evaluace vybraných herních mechanik. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (10.10.2022)
Knihy: Adams, E. (2014). Fundamentals of game design. Berkeley, CA: New Riders. Oxland, K. (2004). Gameplay and design. London: Addison-Wesley.
Internetové zdroje: Godot, https://docs.godotengine.org/ |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. (15.07.2020)
Předmět poběží ve dvoutýdenních cyklech, kdy v rámci přednášky bude vždy prezentována zvolená herní mechanika, problémy její implementace, technické koncepty využívané k implementaci a ukázky implementací v různých hrách. V rámci cvičení pak studenti budou formou prototypování tyto mechaniky reimplementovat, evaluovat a identifikovat dopady svých implementací na herní zážitek. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (10.10.2022)
Vztah mezi herními mechanikami a herním designem Fáze iterovaného prototypování herních mechanik - implementace, evaluace, reflexe Prototypování vybraných herních mechanik Herní návrhové vzory a techniky využívané při implementaci herních mechanik GDScript Godot Engine |