|
|
||
Kanoe:
odtahování, otáčení lodě, zastavení na místě, stranový posun
Plavání: Plavání je po stránce biologické jednou z nejúčinnějších pohybových aktivit s velkým zdravotním významem. V prvním ročníku na začátku semestru probíhají plavecké testy na 100m VZ, podle kterého jsou studenti rozděleni na dvě skupiny plavecké výuky. 1. ZÁKLADNÍ PLAVÁNÍ - zahrnuje studenty, slabé plavce, kteří nesplní limit do 3 minut na 100m VZ , případně neplavce. Studenti absolvují výuku 2x týdně po 45 minutách. Cílem výuky je odstranění strachu z vody a získání dokonalé adaptace na vodní prostředí. Hlavním záměrem výuky je zvládnutí základních plaveckých dovedností, jako je potápění, dýchání, splývání, orientace ve vodě, pády z okraje bazénu apod. V této skupině by se měli studenti naučit alespoň jeden plavecký způsob a bezpečně se pohybovat ve vodním prostředí. Dalším cílem je získat studenty pro pokračování plavecké činnosti v životě.
Softbal: Naučit základy házení,chytání a pálení. Zvládnout jednoduchá pravidla. Pokročilejší studenty zapojit do turnajů DD a RD. V průpravné části zlepšit pohybové vlastnosti / běh,odraz,sílu atd./.
REKO-CVIČENÍ REgenerační a KOndiční zdravotní cvičení je zaměřeno na: relaxační cvičení * dýchání - dýchat umíme všichni, ale málokdo z nás dýchá správně ** cvičení s elastickým lanem *** cvičení zaměřené na zdokonalování osobnosti pohybem (Feldenkraisova metoda) Poslední úprava: Feitová Kateřina, Mgr., Ph.D. (26.03.2018)
|