|
|
|
||
Experiment patří ke stěžejním částem výuky přírodních věd. Jestliže nemá být výuka chemie pouze teoretická, je potřeba vědomě a efektivně zařazovat do výuky různé formy a provedení chemického experimentu: od virtuálního demonstračního po laboratorní žákovský experiment. Učitel zařazuje do výuky experimenty, které zná a umí, proto je důležité, aby měl osobní zkušenost při provádění experimentu a jeho zadání. Výuka předmětu je realizována jako laboratorní cvičení, kdy studenti v rámci zadaných úkolů prokazují schopnost provádět samostatně vybrané chemické experimenty vhodné pro školní praxi.
Společným tématem pokusů je demonstrace vlastností anorganických látek, obecné principy obecné chemie a údržba chemické laboratoře. Poslední úprava: Míka Luděk, RNDr., Ph.D. (30.09.2024)
|
|
||
Podmínkou udělení zápočtu je úspěšná realizace všech zadaných úloh a odevzdání věcně i formálně správně vypracovaných protokolů z těchto úloh. Poslední úprava: Míka Luděk, RNDr., Ph.D. (30.09.2024)
|
|
||
1. Bezpečnost práce ve školní chemické laboratoři a technika práce ve školní chemické laboratoři; legislativa 2. Vybavení školní laboratoře, náplň práce správce školní laboratoře 3. Chemický pokus jako součást poznávacích postupů a metod ve výuce chemie 4. Chemické experimenty do učitelského portfolia: obecná a anorganická chemie (vlastnosti a reakce prvků a jejich sloučenin; demonstrace základních chemických principů) Poslední úprava: Fialová Veronika, Bc. (18.08.2022)
|
|
||
Student dodržuje bezpečnostní pravidla při práci v chemické laboratoři. Student analyzuje funkce chemického pokusu ve výuce chemie. Poslední úprava: Míka Luděk, RNDr., Ph.D. (30.09.2024)
|