|
|
|
||
Smyslem uvedených přednášek a cvičení je osvojení didaktických dovedností, které budoucím učitelům umožňují efektivně řídit proces osvojování učiva chemie.
Kurz probíhá prezenčně, v případě nemožnosti prezenční výuky bude kurz probíhat v on-line prostředí ZOOM nebo Meet. Poslední úprava: Teplý Pavel, RNDr., Ph.D. (17.02.2022)
|
|
||
- https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/teply1/vyuka-1 - Kalhous, Z., Obst, O. Školní didaktika. Portál, Praha, 2009 - Skalková, J. Obecná didaktika, Grada, Praha, 2006 - Hříbková, L. Nadání a nadaní, Grada, Praha, 2009 - Flemr, V., Holečková, E. Úlohy z názvosloví a chemických výpočtů v anorganické chemie, VŠCHT, Praha, 1997 (nebo jakékoli jiné názvosloví) - Lukeš, I., Mička, Z. Anorganická chemie II, 1998 - http://pf.ujep.cz/obecna-didaktika/ - Janoušková, S., Kukal, P. Znamení ďábla, Computer Press, 2006 - Ginnis, P. Efektivní výukové nástroje pro učitele, Edulab, 2017 - Vohlídal, Julák, Štulík Chemické a analytické tabulky, Grada, 1999 Poslední úprava: Teplý Pavel, RNDr., Ph.D. (10.02.2020)
|
|
||
Zápočet: • Úspěšné absolvování alespoň čtyř z pěti průběžných testů (min. 60 % bodů/test) (online či prezenčně dle aktuální situace) • Splnění všech úkolů v Moodle • Vytvoření vlastního testu, vyzkoušení v praxi a reflexe (online či prezenčně dle aktuální situace)
Zkouška: Poslední úprava: Teplý Pavel, RNDr., Ph.D. (01.10.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Teplý Pavel, RNDr., Ph.D. (27.09.2020)
|
|
||
Výsledky učení:
Poslední úprava: Teplý Pavel, RNDr., Ph.D. (01.10.2024)
|