|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Eva Stratilová Urválková, Ph.D. (17.02.2024)
Kurz probíhá prezenčně, v případě nemožnosti navštěvovat fakultu či znemožnění prezenční výuky bude kurz probíhat v on-line, které vyučující dohodnou se studenty. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Eva Stratilová Urválková, Ph.D. (17.02.2024)
Katolog požadavků ke společné části maturitní zkoušky z chemie. MŠMT ČR, Praha 2000. Čtrnáctová, H.: Učební úlohy v chemii. Karolinum, Praha 1998. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Eva Stratilová Urválková, Ph.D. (17.02.2024)
Předmět Obecné otázky chemického vzdělávání je uzavřen zápočtem. K získání zápočtu je požadována 80% účast ve výuce, aktivita v rámci seminářů a mikrovýstup na zvolené téma. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Eva Stratilová Urválková, Ph.D. (17.02.2024)
Historie a současnost výuky chemie v ČR a v zahraničí Výuka chemie na základních a středních školách Učivo chemie a učebnice chemie, Výběr a uspořádání učiva Metody a formy výuky chemie Prostředky pro výuku chemie Použití didaktické techniky ve výuce chemie: stereoskopické pomůcky Výuka biochemie názorně: vizualizace biomolekul Chemický experiment Přírodovědná gramotnost jako obecný přístup k výuce přírodních věd a její vazba na kurikulární dokumenty Přínosy různých technik výuky a učení se k rozvoji přírodovědné gramotnosti (přírodovědného vzdělání) Koncept udržitelného rozvoje v rámci formálního a neformálního vzdělávání |