|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. (02.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. (02.10.2020)
Čipera,J. : Rozpravy o didaktice chemie I, Karolinum,UK Praha 2000 Čipera,J. : Rozpravy o didaktice chemie II, Karolinum,UK Praha 2001 Květoň,K.: Základy on - line výuky a e - Learnig CESNET, ČVUT, Praha 2002 Průcha, J.; Míka, J.: Distanční studium v otázkách, CSVŠ, Praha, 2000 Zlámalová, H.: Příručka pro tutory distančního vzdělávání, VŠB-TUO, Ostrava |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. (02.10.2020)
Zápočet: |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. (02.10.2020)
1. Úvod do problematiky DiV 2. Historie a druhy DiV 3. Přednosti a nedostatky DiV 4. Průběh studia, vztahy mezi účastníky 5. Komunikace 6. LMS Moodle a další systémy 7. Práce v kurzu 8. Tvorba a správa kurzu 1 9. Tvorba a správa kurzu 2 10. Dokumenty a multimédia vhodná pro DiV 11. Návrh a příprava videozáznamu chemického experimentu Součástí je také studentská práce s LMS Moodle, návrh, tvorba a pilotáž kurzu, vyzkoušení si role autora, tutora i účastníka kurzu. |