|
|
|
||
Forma předmětu: přednáška a seminář
Vyučující: prof. RNDr. Hana Čtrnáctová, CSc. Anotace: Výuka je zaměřena na základní aspekty teorie a praxe vytváření učebních úloh různého typu a sestavování souborů úloh z chemie. Pozornost je zaměřena na obsahovou a formální stránku úloh a dále především na různé způsoby používání učebních úloh v praxi. Přednáška a seminář jsou vhodné pro všechny, kteří chtějí umět sestavovat a používat učební úlohy a didaktické testy z chemie na úrovni základního a středoškolského vzdělávání. Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|
|
||
Čtrnáctová, H.: Učební úlohy v chemii. Karolinum, Praha 1998. Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|
|
||
Předmět Teorie a praxe tvorby učebních úloh v chemii je uzavřen zápočtem a zkouškou. K získání zápočtu je požadována 80% účast ve výuce a aktivita v rámci seminářů. Ke zkoušce je požadováno zpracování celkem 20 učebních úloh z vybraného tématu učiva chemie (10 úloh pro fázi osvojovani učiva a 10 úloh pro ověřování osvojeneho učiva) a jejich prezentace. V rámci zkoušky bude tyto úlohy studentem komentovány a budou zodpovězeny dotazy vyučujícího, které k nim bude mít. Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|
|
||
Harmonogram: 1. **Úvod do didaktiky chemie** - Rozvoj dovedností pro efektivní výuku chemie prostřednictvím kvalitních učebních úloh. Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|
|
||
Očekávané výstupy: Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|