|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Irena Chlebounová (14.07.2023)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Irena Chlebounová (14.07.2023)
1. Účast na výuce (povoleny 2 absence za semestr, při online výuce minimálně 80% splněných úkolů v Google Classroom). V případě souběžných praxí lze omluvit ještě další 3 absence. 2. Písemně zpracovaný návrh vlastního projektu, jeho prezentace a obhajoba |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Irena Chlebounová (14.07.2023)
1. Projektová výuka – zásady, přednosti a úskalí, úloha učitele a žáka, vymezení pojmů 2. Badatelsky orientované vyučování u nás i v zahraničí 3. Projektový den pro školu – metodika a zkušenosti z realizace, funkce koordinátora environmentální výchovy 4. Projekty zaměřené na úsporu energie, Recyklohraní 5. Projekty orientované na spolupráci a vztahy v týmu, mezinárodní program Ekoškola (Ekocentrum Tereza) 6. Modelování vědeckého průzkumu okolí, terénní výuka, mezinárodní program Globe (Ekocentrum Tereza) 8. Město do kapsy – Mikroklima okolí školy (Ekocentrum Koniklec), regionální výuka a místně zakotvené učení 7. Les ve škole, škola v lese (Ekocentrum Tereza), regionální učebnice, vrstevnické učení 8. Kompostování na školních zahradách (Ekodomov) 9. Tvorba vlastních projektů posluchači – návrh, představení, teoretická příprava 10. Prezentace projektů, zpětná vazba a reflexe (případné ověřování v rámci pedagogických praxí, spolupráce s fakultními učiteli) V případě online výuky budou aktuální informace i materiály v Google Classroom |