|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (14.02.2024)
Současně si sami účastníci metody a formy vyzkouší - a to jak z pozice žáka, tak i z pozice vyučující/ho. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (22.04.2012)
Moderní metody vhodné do výuky nejen biologie. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (12.02.2023)
Altmann, A.: Přírodniny ve vyučování biologii a geologii. SPN: Praha, 1975. Čapek, R.:Moderní didaktika. Lexikon výukových a hodnotících metod. Grada: Praha, 2015. Rámový vzdělávací program ZŠ / G Strategie 2030+ http://www.nuv.cz/eqavet/online-vzdelavani https://www.ceskatelevize.cz/porady/13394657013-ucitelka/ https://www.facebook.com/prirodovedci.cz/ |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (14.02.2024)
1. předmět běží jako rozvrhovaný v pravidelné výuce - povoleny 2 absence; 5. aktivní účast pří výuce 6. esej - zhodnocení/osobní pohled na aktivizaci ve školním prostředí pomocí studijního deníku |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (12.02.2023)
1. Seznámení s teroriemi učení, aktuálními trendy ve výuce (nejen) přírodovědných předěmtů dle koncepce kurikulárních dokumentů. 2. Přehled výukových metod a organizačních forem s ohledem na jejich aktivizační potenciál pro žákovo učení. 3. Konkrétní praktické ukázky výukovyých metod a forem, při nichž jsou aktivní sami účastnícu kurzu. 4. Konkrétní praktické ukázky výukovyých metod a forem připravené účastníky kurzu. 5. Reflexe a evaluace výukových metod a organizačních forem. 6. Reflexe a evaluace kurzu. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (12.02.2023)
Předmět nebude vyučován, bude-li přihlášených pět a méně studentů. |