|
|
|
||
Hlavním cílem kurzu je seznámit studenty s vybranými komunikačními strategiemi na konkrétních příkladech dobré praxe. Studenti budou prostřednictvím praktických nácviků vést rozhovor s klientem sociálních služeb tak, aby zjistili jejich potřeby a uměli aplikovat sociální metody v konkrétních případech. Důraz bude kladen na sociální komunikaci a její úskalí u jednotlivých skupin klientů i v rámci firemní komunikace. Poslední úprava: Patová Kateřina, ThDr. (27.01.2025)
|
|
||
Vypracování a od prezentování konkrétního řešení sociálního případu. Poslední úprava: Patová Kateřina, ThDr. (27.01.2025)
|
|
||
Povinná: MATOUŠEK, Oldřich. Sociální práce v praxi. Portál, 2015. ISBN 9788026202349 Doporučená: KOPŘIVA, Karel a ŠIKLOVÁ, Jiřina. Lidský vztah jako součást profese. Vydání osmé, v Portále sedmé. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1147-1. Poslední úprava: Patová Kateřina, ThDr. (27.01.2025)
|
|
||
● Rozhovor s klientem ● Domácí násilí a obchod s lidmi ● Aplikace sociálních metod ● Sociální komunikace a její úskalí ● Firemní komunikace ● Nácvik kompetence při pomoci klientům ● Duševní hygiena, péče o vlastní duši
Je-li součástí požadavků ke zkoušce/zápočtu zaslání listinných nebo elektronických podkladů k posouzení pedagogem, budou doručeny nejpozději 2 pracovní dny před datem splnění studijních povinností v SIS. Např. Je-li dnem pro splnění stud. povinností neděle, student zašle na e-mail (fakultní) nebo vloží do Moodlu podklady nejpozději do středy 23:59 hod. Později dodané materiály nebudou posouzeny a student si musí daný kurz zapsat v dalším akademickém roce a plnit jej podle požadavků pro aktuální akademický rok. Poslední úprava: Patová Kateřina, ThDr. (27.01.2025)
|