|
|
|
||
Kurz je zaměřen na úvodní seznámení s problematikou digitální gramotnosti, s možnostmi využití digitálních
technologií v pedagogické praxi a na rozvoj základních uživatelských dovedností v práci s vybranými online aplikacemi pro tvorbu interaktivního digitálního obsahu.
Absolventi znají koncept digitální gramotnosti a rozumí jeho praktické využitelnosti. Vysvětlí základní pravidla pro využití digitálních technologií se zaměřením na význam a charakteristiky hybridních forem výuky v pedagogické praxi. Umí připravit a prezentovat vzdělávací digitální obsah určený pro synchronní a diachronní formy on-line výuky. Kurz je realizován formou pravidelných seminárních setkání a předpokládá pravidelnou individuální práci mezi jednotlivými setkáními, jejímž cílem je individuální osvojení seminárního tématu a vypracování požadovaných výstupů.
Poslední úprava: Kolář Pavel, Mgr., M.T.S., Th.D. (28.09.2023)
|
|
||
Přehled tematických okruhů kurzu s příslušnou dotací seminárních hodin: Poslední úprava: Vogel Jiří, doc. ThDr., Th.D. (16.10.2022)
|
|
||
1. Vypracovaní 3 digitálních výstupů se vzdělávacím obsahem. Student*ka vytvoří s využitím webových aplikací tři typologicky odlišné formy digitálního vzdělávacího obsahu (např. on-line test/kvíz, pracovní list, prezentaci). 2. Krátký on-line test zaměřený na oveření znalosti základních termínů spojených s tématem. Poslední úprava: Kolář Pavel, Mgr., M.T.S., Th.D. (28.09.2023)
|
|
||
Studijní materiály: Poslední úprava: Kolář Pavel, Mgr., M.T.S., Th.D. (28.09.2023)
|