|
|
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (26.11.2019)
service, brand building, sociologie, art direction, etika reklamy/komunikace, product placement, role médií apod. Případní přednášející hosté jsou zajištěni z řad praktikujících odborníků. |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (26.11.2019)
Cílem kurzu je seznámit posluchačky a posluchače s teoretickými základy řízené komunikace a postupy, které jsou v |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (26.11.2019)
K úspěšnému zakončení předmětu studentka nebo student zpracují seminární práci na zadané téma, jímž bude návrh |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (26.11.2019)
Základní literatura:
D. E. Schultz, Moderní reklama - umění zaujmout (Grada) Matthew Healey, Co je branding? (Nakladatelství Slovart) P. Kotler, Marketing management (Grada)
Doporučená literatura
D. Ogilvy, O reklamě (Management Press) P. Lesly, Public Relations (Victoria Publishing) C. von Clausewitz, O válce (Nakladatelství Bonus A) G. J. Tellis, Reklama a podpora prodeje (Grada) P. Smith, Moderní marketing (Computer Press) J. H. Donnelly jr., J. L. Gibbon, J. M. Ivancevich, Management (Grada) P. A. Samuelson, W. Nordhaus, Ekonomie (Nakladatelství Svoboda) N. G. Mankiw, Zásady ekonomie (Grada) J. Sculley, J. A. Byrne, Odysea od Pepsi k Aple (Management Press) J.S. Dacey, K.H. Lennon, Kreativita (Grada) O. Toscani, Reklama je navoněná zdechlina (Nakladatelství Slovart) J. Vysekalová, J. Mikeš, Reklama - jak dělat reklamu (Grada) |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (26.11.2019)
2. týden 3. týden 4. týden 5. týden 6. týden 7. týden 8. týden 9. týden 10. týden 11. týden 12. týden 13. týden |