|
|
|
||
Workshop Komunikace, prezentace a sociální sítě v PR a mediálním prostoru Vás zavede do prostředí médií, sociálních sítí a představí teoretické základy i tajemství komunikace. Převážnou část kurzu strávíme praktickým nácvikem prezentace na Vámi zvolené téma. Dostane se Vám zpětná vazba nejen od vyučujícího, ale také ostatních studentů. Jedná se tedy o skvělou přípravu nejen k obhajobě bakalářské/diplomové práce, ale také prezentace klientovi ve Vašem budoucím pracovním uplatnění. Poslední úprava: Novotný Vilém, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Cílem workshopu je umět připravit kreativní prezentaci, následně ji sebejistě přednést před publikem, zaujmout posluchače, vyhnout se častým chybám. Zároveň je cílem zorientovat se v sociálních sítích, nových směrech v PR a v literatuře, která se zabývá verbální a neverbální komunikací, praktickými tipy. Poslední úprava: Novotný Vilém, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Nezbytnými předpoklady pro absolvování kurzu jsou (1) aktivní účast (2) aktivita během výuky, (3) hodnocení vystopení, (4) prezentace vybraného tématu a (5) samostudium.
Ad 1) Aktivní účast K úspěšnému ukončení kurzu je vyžadována aktivní účast na výuce v minimální míře 70 % (max. 2 absence)
Ad 2) Aktivita během výuky Po studentech bude vyžadováno aktivní zapojování do diskusí nad probíranými problematikami
Ad 3) Hodnocení vystoupení K úspěšnému ukončení kurzu je nutné vypracovat 2 zpětné vazby na vystoupení jiných studujících
Ad 4) Prezentace K úspěšnému ukončení kurzu je nutné odprezentovat vybrané téma a odevzdat podklady k prezentaci (například v power pointu nebo handout) (2x 10 minut + podklad + příprava a nácvik)
Ad 5) Samostudium Základní i doporučená literatura + vybraná literatura podle vlastního tématu Poslední úprava: Novotný Vilém, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Základní literatura ke kurzu: · Thomson Peter, Tajemství komunikace, Praha: Alman, 2001. Strany 7-52, 75-96 a 119-151 · Ledden Emma, Úspěšná prezentace (Získejte si své publikum krok za krokem), Praha: Grada, 2018. · Gallo Carmine. Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse, Grada. Rok vydání: 2012. Strany 24-29, 83-146, 161-187 · Gallo Carmine. Mluv jako TED, Praha: Biz books, 2016. Strany 105-126 a 185-208. · Losekoot Michelle& Eliška Vyhnánková: Jak na sítě, Praha: Jan Melvil Publishing, 2019. Doplňková literatura ke kurzu: · Jiří Plamínek: Přesvědčivá prezentace (Umění mluvit, slyšet a rozumět – 2., doplněné vydání), Grada · Chris Voss: Nikdy nedělej kompromis, Jan Melvil Publishing · Brendan Kane: Milion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích, Zoner Press · Guy Kawasaki, Peg Fitzpatricková: Umění sociálních médií, Impossible · Kim Scottová: Radikální otevřenost, Jan Melvil Publishing · Rory Sutherland: Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl, Jan Melvil Publishing · Olga Mendlíková: Přesvědčivá prezentace (Špičkové rady, tipy a příklady - 2., aktualizované a doplněné vydání), Grada · Ladislav Kopecký: Prezentace v marketingových komunikacích, Grada · Robin Kermode: Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali (7 kroků k sebevědomému a autentickému projevu před publikem), Grada · Jan Vymětal: Průvodce úspěšnou komunikací, Grada · Nina Deissler: Jak překonat stydlivost, ostych a nesmělost (Cesta ke zdravému sebevědomí), Grada Poslední úprava: Novotný Vilém, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Workshop probíhá v blocích 6krát za semestr. Je složen ze seminářů, první dva jsou zaměřeny na teorii, v dalších již studenti prezentují, procvičují praktické dovednosti. Výuka představuje následující aktivity s předpokládanou náročností pro zpracování ze strany studujících (1 ECTS = 30h): Hodinová náročnost studia (1 ECTS = 30h): Kontaktní výuka (semináře) 18h Vypracování dvou zpětných vazeb na vystoupení jiných studujících 4h Prezentace (2x 10 min. + prezentace/handout + příprava a nácvik) 32h Samostudium povinné a doporučené literatury 36h Celkem 90h Poslední úprava: Novotný Vilém, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Workshop je složen ze seminářů, první dva jsou zaměřeny na teorii, v dalších již studenti prezentují, procvičují praktické dovednosti.
Celkem 20 studentů – 2x prezentace 10minut + pak 10minut hodnocení V rámci jednoho dne je vždy 8 prezentujících Poslední úprava: Novotný Vilém, PhDr., Ph.D. (06.02.2024)
|
|
||
Workshop je primárně určen studujícím 2. a 3. ročníků bakalářských studijních programů Politologie a veřejná politika a Sociologie a sociální politika. V případě volných míst je otevřen i zájemcům z ostatních studijních programů. Pro kurz nejsou stanoveny žádné prerekvizity. Poslední úprava: Novotný Vilém, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|