|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
PaperProject.doc | Formulář pro projekt seminární práce | doc. PhDr. Miloš Calda | |
01 Relativně vzato - JV - Franz Josef a Einstein.mp3 | Jiří Voskovec - Relativně vzato 1/7 MP3 | doc. PhDr. Miloš Calda | |
02 Relativně vzato - JV - Kampa a Manhattan.mp3 | Jiří Voskovec - Relativně vzato 2/7 MP3 | doc. PhDr. Miloš Calda | |
03 Relativně vzato - JV - Síť řeči.mp3 | Jiří Voskovec - Relativně vzato 3/7 MP3 | doc. PhDr. Miloš Calda | |
04 Relativně vzato - JV - Sisyfos.mp3 | Jiří Voskovec - Relativně vzato 4/7 MP3 | doc. PhDr. Miloš Calda | |
05 Relativně vzato - JV - Často se mě lidi ptají.mp3 | Jiří Voskovec - Relativně vzato 5/7 MP3 | doc. PhDr. Miloš Calda | |
06 Relativně vzato - JV - Norimberská epizoda.mp3 | Jiří Voskovec - Relativně vzato 6/7 MP3 | doc. PhDr. Miloš Calda | |
07 Relativně vzato - V+W - Na podzim v Salmannsdorfu (Vídeň 1974).mp3 | Jiří Voskovec - Relativně vzato 7/7 MP3 | doc. PhDr. Miloš Calda | |
2018 Guide for seminar paper authors 03.docx | Instrukce pro autory seminárních prací | doc. PhDr. Miloš Calda | |
2018 JMM033 JazzCZ Requirements.docx | Požadavky | doc. PhDr. Miloš Calda |
|
||
Poslední úprava: CALDA (27.10.2004)
|
|
||
Poslední úprava: CALDA (27.10.2004)
L. Dorůžka-I. Poledňák, Československý jazz, Praha 1967 J. Kotek, Kronika české synkopy, Praha 1975 as well as other items provided by the teacher
recommended: E.F.Burian, Jazz, Praha 1928 Vladimír Polívka, Hudební Amerika, Praha 1949 V. Gorodinskij, Hudba duševní bídy, Praha 1951 materiály poskytnuté Jazzovou sekcí/Artforum dobový tisk, ilustrační zvukové záznamy
|
|
||
Poslední úprava: CALDA (02.03.2013)
1. regular attendance (you may miss the maximum of 3 lectures per term) Co představuje plagiát? (A) Použití veškerých citovaných textů v seminárních a kvalifikačních pracích musí splňovat tyto podmínky: (1) začátek a konec citované pasáže musí být opatřeny uvozovkami; (2) citujeme-li z periodik či knih, je nutno uvést - zpravidla v poznámce pod čarou nebo vysvětlivce - autora, název díla, rok vydání a stránku, z níž je citováno; (3) v případě citací z internetových zdrojů je nutno uvést full internetovou adresu, na níž lze citovaný text dohledat, a datum návštěvy internetové stránky. (B) Pokud budou v uvedených pracích zjištěny přejaté texty bez výše uvedených náležitostí, bude práce považována za plagiát a předána Disciplinární komisi FSV UK. Academic fraud (A) Any use of quoted texts in seminar papers and theses must be acknowledged. Such use must meet the following conditions: (1) the beginning and end of the quoted passage must be shown with quotation marks; (2) when quoting from periodicals or books, the name(s) of author(s), book or article titles, the year of publication, and page from which the passage is quoted must all be stated in footnotes or endnotes; (3) internet sourcing must include a full web address where the text can be found as well as the date the web page was visited by the author. (B) In case the use of any texts other than those written by the author is established without proper acknowledgement as defined in (A), the paper or thesis will be deemed plagiarized and handed over to the Disciplinary Commission of the Faculty of Social Sciences. |
|
||
Poslední úprava: CALDA (27.10.2004)
Jazz in independent Czechoslovakia after 1918 Jazz and 20th-century serious music (Martinů, Schulhoff, Stravinskij, Ježek, Weill) The Liberated Theater (Voskovec, Werich, Ježek), E. F. Burian, K. Teige, A. Hoffmeister Jazz and swing music in the 2nd decade of independence Jazz under the Nazi rule: \"entartete Kunst\" Brief comeback: 1945-48 Jazz under the communist rule: \"music of spiritual poverty\" Protracted rebirth after 1956 The Golden 1960s Post-1968 Normalization: The Jazz Section |