|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Presentations- Phrases.doc | Presentations- Phrases | Pamela Danielle Cotte, M.A. | |
Presentations- Signposting Language.doc | Presentations- Signposting Language | Pamela Danielle Cotte, M.A. | |
Presentations- Structure and Preparation.doc | Presentations- Structure and Preparation | Pamela Danielle Cotte, M.A. |
|
||
Kurz je určen studentům bakalářského oboru marketingové komunikace a PR, kteří dosáhli pokročilé úrovně B2 podle Evropského referenčního rámce. Kurz probíhá 2 semestry a začíná vždy v podzimním semestru. Cílem kurzu je osvojení jazyka v daném oboru. Studenti budou pracovat se články z oboru a rozšíří si slovní zásobu. Důraz je kladen také na rozvoj komunikativních a akademických dovedností.
Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (27.01.2022)
|
|
||
Cílem kurzu je překlenout propast mezi středoškolskou obecnou angličtinou a potřebami studenta FSV. Po absolvování kurzu se od studenta očekává, že bude schopen sledovat odborné přednášky v angličtině doma i v zahraničí a diskutovat se zahraničními hosty, dále bude schopen obhájit si v angličtině své názory a účastnit se zahraničních stáží.
Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (15.01.2021)
|
|
||
Povinná: Farrall Cate, Lindsley Marianne: Professional English in Use, Marketing, Cambridge University Press, 2008 Paterson K,, Wedge R. : Oxford Grammar for EAP, Oxford University Press 2013 Doporučená: Duckworth Michael, Turner Rebecca: Business Result upper-intermediate, Oxford University Press, 2008 (Units 1-10) Raymond Murphy: English Grammar in Use, Cambridge University Press
Internetové zdroje: https://en.oxforddictionaries.com/ http://www.uefap.com/ www. marketingweek.com www.adweek.com Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (19.01.2023)
|
|
||
Metoda: content-based language learning, student-centered approach Studenti si osvojují slovní zásobu a jazykové dovednosti prostřednictvím studia odborných textů. Během hodin se klade důraz na intepretaci, komunikační dovednosti, výměnu informací a názorů ve dvojicích nebo v malých skupinách, týmovou i individuální práci. Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (20.01.2022)
|
|
||
FINAL ASSESSMENT The total assessment will consist of the following parts (TOTAL 100%) Final Assessment Scale: 0-50% = F; 51-60% = E; 61-70 % = D; 71-80% =C; 81-90% = B; 91% and more =A 1) 10% Graph description; MANDATORY; written in the class; for all students using advanced vocabulary and required structure. 2) 30 % Presentation MANDATORY for all including presentation delivery and presentation peer feedback. Length: 220-300 words; sample in SIS. Students must register for one of the dates according to Course Plan. Presentation must be delivered in the seminar by 18.5. The Presentation must include a relevant graph, chart or another data set. 3) 40% Final Test MANDATORY for all The test will include reading comprehension, vocabulary, summary, academic/formal style, and a writing assignment from the marketing field based on Handouts from this term. Pass level 50%. 4) 10% Debate participation MANDATORY for all * Debate participation may be replaced by participation in the discussion with Eva Lustig. 5) 10% REGULAR STUDENTS class work and homework : active participation, regular attendance, regular submission of written HW (e.g. presentation swot analysis, OOH response, crisis communication). More details to be given weekly by email. 10% SELF-STUDY commercial analysis Length: 400-500 words SELF STUDY - all above mentioned parts Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (14.05.2024)
|
|
||
Témata (pořadí témat může být změněno podle potřeby, termíny plánovaných debat budou oznámeny v průběhu semestru) 1. Course introduction; Presentations 2. Formal and informal style 3. Above, below and through the line. 4. Crisis communication. 5. Hedging. Social Media 6. Buzz marketing. 7. Press release 8. Artificial Intelligence 9. Outdoor advertising 10. Political marketing Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (18.12.2023)
|
|
||
Úspěšné absolvování podzimního semestru předmětu JLB045, Angličtina pro marketing, je předpokladem pro zápis do letního semestru. Požadovaná úroveň je B2, preferovaná úroveň je B2+ dle CEFR. Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (15.01.2021)
|