|
|
|
||
Kurz je určen studentům bakalářského i studia marketingové komunikace a PR, kteří dosáhli úrovně B2 podle Evropského referenčního rámce. Kurz probíhá 2 semestry a začíná vždy v podzimním semestru. Je potřeba zdůraznit, že tento kurz je především kurzem jazykovým a jeho cílem není studium marketingu. Studenti budou pracovat se články z oboru a rozšíří si slovní zásobu. Důraz je kladen také na rozvoj komunikativních a akademických dovedností.
Pro orientační zjištění jazykové úrovně je možné samostatně použít https://fsv.cuni.cz/studium/vyuka-jazyku/hodnoceni-jazykove-dovednosti Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (04.09.2023)
|
|
||
Cílem kurzu je osvojení jazykových dovedností potřebných pro studium daného oboru v zahranicí (např. sledování a aktivní účast na přednáškách; diskuze) a seznámení se se specifickým jazykem používaným v tomto oboru. Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (04.09.2023)
|
|
||
Povinná literatura: Farrall Cate, Lindsley Marianne: Professional English in Use, Marketing, Cambridge University Press, 2008 Raymond Murphy: English Grammar in Use, Cambridge University Press Paterson K,, Wedge R. : Oxford Grammar for EAP, Oxford University Press 2013
https://www.marketingweek.com/ https://hbr.org/ http://www.bbc.co.uk http://www.economist.com http://www.ft.com http://www.guardian.co.uk Gramatika a slovní zásoba: https://dictionary.cambridge.org/ https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/ https://www.grammarcheck.net/editor/
Průvodce pro chvíle samostudia: https://fsv.cuni.cz/studium/vyuka-jazyku/pruvodce-pro-chvile-samostudia Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (06.09.2021)
|
|
||
Metoda: content-based language learning, student-centered approach Studenti si osvojují slovní zásobu a jazykové dovednosti prostřednictvím studia odborných textů. Během hodin se klade důraz na intepretaci, komunikační dovednosti, výměnu informací a názorů ve dvojicích nebo v malých skupinách, týmovou i individuální práci. Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (04.09.2023)
|
|
||
POŽADAVKY K UDĚLENÍ ZÁPOČTU: (i) aktivní účast na seminářích a plnění dílčích úkolů aktivní práce v semináři tj. min. 8 seminářů s aktivní účastí. V případě vyšší nebo dlouhodobé absence musí student kontaktovat vyučujícího a domluvit si náhradní práci. Samostudium bez pravidelné účasti je možné pro studenty, kteří jsou držiteli certifikátu CPE, CAE A,B , absolvovali jinou odbornou angličtinu v rámci FSV UK nebo dosáhli ve Scio testu z anglického jazyka skóre 90+ (vše nutno doložit). Pro zařazení do samostudia musí student kontaktovat vyučujícího nejpozději do 20.10., zapsat se na prezentaci v semináři a splnit úkoly specifikované v samostatném souboru self-study (SIS – předměty) . Studentů na samostudiu se netýkají dílčí testy a musí absolvovat souhrnný zápočtový (complex) test ve zkouškovém období. Úspěšné splnění pro complex test je 70%. (ii) 2 dílčí testy v průběhu semestru Úspěšné splnění 65%. V případě, že nedosáhne požadovaného výsledku v některém z dílčích testů bude psát na konci semestru jeden souhrnný zápočtový test – complex test. Úspěšné splnění pro complex test je 70%. Příklady testových cvičení jsou k dispozici v SIS. Na souhrnný test má student 2 pokusy. (iii) Portfolio s úkoly Úkoly budou zadávány v průběhu semestru do Padletu a je třeba respektovat stanovené termíny pro splnění. Padlet Link je zvěřejněn v souboru pro zapsané studenty v SIS. (iv) ústní projev v semináři/krátká prezentace ; představení vybrané osobnosti nebo knihy z oboru marketingu a PR; délka 3 min.; studenti se na tuto prezentaci zapisují předem - detaily budou poskytnuty v úvodním semináři a v Padletu; miniprezentace budou probíhat pouze v určených datech Pokud nebudou odevzdány požadované úkoly v daném termín; nebo bude mít student nízkou aktivní účast na semináři, student nebude připuštěn k testu. V případě vyšší nebo dlouhodobé absence musí student kontaktovat vyučujícího a domluvit si náhradní práci. Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (26.09.2024)
|
|
||
SYLABUS Pořadí témat může být změněno. 1 Course introduction. 2 The marketing mix 1,2. 3 SWOT analysis; Marketing plan and strategy 4 Marketing ethics . The market environment. 5 Product and service types. Product life cycles. Selling products and services. 6 New product development 1,2. Summary and paraphrasing. 7 Midterm test ; Market segmentation 8 Research 1 and 2 9 Branding 1, 2. Brand Values. 10 Customer needs. Loyalty programmes. Customer relationship management. 11 The marketing budget. Price. The materials provided to students and used during the course are exclusively for the purpose of study for registered members of the course English for Marketing 1. They are not intended for wider distribution. Any wider distribution of these course materials is permitted only with the express consent of the course providers, and in the absence of such consent is forbidden. Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (04.09.2023)
|
|
||
Požadovaná úroveň je B2 dle CEFR. Studenti, kteří dosáhli ve Scio testu skóre nižší než 70 mohou být vyzváni k absolvovaní tzv. rozřazovacího testu a je jim doporučeno zvážit zápis do přípravného kurzu (English for Social Sciences.) Pro orientační zjištění jazykové úrovně je možné samostatně použít https://fsv.cuni.cz/studium/vyuka-jazyku/hodnoceni-jazykove-dovednosti Poslední úprava: Stružková Iva, Mgr. (04.09.2023)
|