|
|
|
||
Obecná ANGLIČTINA II Úroveň B1 - B2 KOMU JE KURZ URČEN: kurz je přednostně určen studentům mezinárodních teritoriálních studií a česko-německých studií, pro něž je angličtina druhý jazyk. (Při volné kapacitě se mohou zapsat i studenti jiných oborů.) CÍL KURZU: upevnění znalostí gramatiky a slovní zásoby a příprava na další studium ve více pokročilých kurzech.
V seminářích se zaměříme na aktuální společensko-vědní témata a nácvik prezentačních dovedností. Účast na hodinách je povinná, tolerují se nejvýše 4 absence během semestru. Při delší či častější nepřítomnosti je třeba kontaktovat vyučující (osobně či telefonicky v konzultačních hodinách nebo e-mailem). Materiály poskytnuté studentům a používané při výuce slouží výhradně ke studijním účelům pro zapsané posluchače kurzu Angličtina II. Nejsou určeny k dalšímu šíření. Poslední úprava: Gloverová Konečná Michaela, Mgr. (30.01.2016)
|
|
||
Studenti se v průběhu semestru zdokonalí v ústních i písemných dovednostech, v porozumění psané i mluvené angličtině a rozšíří si své znalosti gramatiky a slovní zásoby na úrovni středně pokročilý (B2), tak aby se byli schopni domluvit v běžných situacích. Kurz se snaží překlenout rozdíl mezi středoškolskou angličtinou a tou, kterou by měl používat student FSV. Poslední úprava: Gloverová Konečná Michaela, Mgr. (05.06.2013)
|
|
||
Materiály poskytnuté studentům a používané při výuce slouží výhradně ke studijním účelům pro zapsané posluchače kurzu Angličtina II. Nejsou určeny k dalšímu šíření. Doporučená literatura a internetové zdroje: www.ted.com
http://www.learn-english-today.com/wordgames.html A brief self-study guidebook http://kjp.fsv.cuni.cz/KJPFSV-58.html http://dictionary.cambridge.org/ Aardvark’s EFL Resources:http://www.englishforum.com/00/ Audio and video files organized by a level of difficulty and covering a wide array of life skills Gramatika:
Poslední úprava: Gloverová Konečná Michaela, Mgr. (17.02.2016)
|
|
||
V semináři se klade důraz na rozvoj komunikačních schopností studentů, znalostí relevantní gramatiky a slovní zásoby. K tomu se používá jak klasický výklad látky učitelem, tak i tzv. discovery technique, tedy objevování gramatických pravidel a tvoření odvozenin samotnými studenty. Také se vychází z teorie multiple intelligences, která nabízí podnětná cvičení pro všechny typy studentů (s audiovizuální pamětí, prostorovou pamětí atd.). Poslední úprava: Klírová Michaela, Mgr., M.Phil. (13.09.2012)
|
|
||
Tématické okruhy: společensko-vědní témata Prezentační dovednosti Psaní argumentativní eseje Gramatika
Poslední úprava: Gloverová Konečná Michaela, Mgr. (21.01.2016)
|
|
||
Studenti musí být na úrovni středně pokročilý (B1).
Poslední úprava: Gloverová Konečná Michaela, Mgr. (28.01.2014)
|