|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jiří Remr, Ph.D. (03.10.2010)
Podmínky ukončení kursu: Aktivní účast na přednáškách/seminářích, průběžné plnění dílčích úkolů zadávaných v průběhu semestru, zvládnutí základní terminologie a osvojení praktických dovedností, úspěšné absolvování závěrečného testu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jiří Remr, Ph.D. (03.10.2010)
Wonnacot T.H., Wonnacot R.J.: Statistika pro obchod a hospodářství. 1993, Praha: Victoria Publishing Jeřábek, H.: Úvod do sociologického výzkumu. 1992, Praha: FSV UK Přibová, M.a kol.: Marketingový výzkum v praxi. 1996, Praha: Grada |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jiří Remr, Ph.D. (03.10.2010)
Úvod do problematiky společenskovědního výzkumu; fáze výzkumu Klasifikace znaků; typy dat Základní seznámení s programem SPSS; orientace v menu Příprava datové formy; definice proměnných Úprava formy; rozdělování a spojování datových souborů Jednorozměrný popis dat; vysvětlení klíčových veličin Dvourozměrný popis dat Analýza výčtových otázek Analýza korelací Interpretace dat a příprava závěrečných výstupů |