|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jan Křeček, Ph.D. (01.11.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jan Křeček, Ph.D. (28.06.2019)
BERGER, A., A.: Media research techniques. London: SAGE, 1998. DISMAN, M.: Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 1993. DOMINICK, R. D., WIMMER, J. R.: Mass media Research: An Introduction. Boston: Thomson Wadsworth, 2006. SCHULZ, W., HAGEN, L., SCHERER, H., REIFOVÁ, I., KONČELÍK, J.: Analýza obsahu mediálních sdělení. Praha: Karolinum, 2011. HANSEN, A., COTTLE, S., NEGRINE, R., et al.: Mass communication research methods. Hampshire: Palgrave, 1998. HENDL, Jan. Přehled statistických metod zpracování dat: analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál, 2004. NEUENDORF, K.: The content analysis guidebook. London: Sage, 2002. RIFFE, D., LACY, S., FICO, F.,G: Analyzing Media Messages. Using Quantitative Content. London: Routledge, 2013. SEDLÁKOVÁ, R.: Výzkum médií: neužívanější metody a techniky. Praha: Grada, 2014. TRAMPOTA, T., VOJTĚCHOVSKÁ, M.: Metody výzkumu médií. Praha: Portál, 2010. WIMMER, R.,D., DOMINICK, J.,R.: Mass media research: an introduction. Belmont: Thomson, Wadsworth, 2006. |