Principy marketingu obráceného dovnitř organizace. Síla a důležitost firemní kultury, identity a komunikace. Faktory, které mohou určovat a ovlivňovat komunikaci ve firmě a s ní spojenou kulturu firmy. Vliv značky a pojem leadershipu jako základy pro budování fungující organizace. Návaznosti vytvářených přirozených a umělých struktur, jejich působení na skupiny, manažery a jednotlivce, požadované kompetence a prostředky. Optimální nástroje pro sběr, sdílení a vyhodnocování informací, včetně jejich typů a praktických postupů.
Literatura
Poslední úprava: KOLLMAND (26.09.2013)
Bridges, W. Typologie organizace. Management Press, 2006. ISBN 80-7261-137-2
Brooks, I. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Grada, 2003. ISBN 80-7226-763-9
Collins, J. C. Jak z dobré firmy udělat skvělou. Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2545-1
Maister, D. Practice What You Preach. Free Press Business, 2003. ISBN 0-7432-3133-3
Whitmore, J. Coaching for Performance, Nicholas Brealey Publishing, 2002. ISBN 978-1857885354
Sylabus
Poslední úprava: KOLLMAND (26.09.2013)
1. Opodstatnění marketingu obráceného dovnitř firmy 2. Firma z pohledu zvenku (kultura, strategie, marketing) 3. Firma z pohledu zevnitř (organizační struktura, vedení firmy, pracovní prostředí, sociální/HR politika) 4. Zaměstnanci firmy (osobnost manažera, komunikační kompetence) 5. Zaměstnanci firmy a vytváření dialogu (team, jednotlivec) 6. Interní komunikace ve firmě (nastavení, role, zpětná vazba, firemní politika) 7. Formální nástroje interní komunikace (tištěné, schůzky a události, workspace) 8. Formální nástroje interní komunikace (elektronické a digitální) 9. Neformální nástroje interní komunikace 10. Zprávy a psaní v rámci interní komunikace 11. Komunikace změny 12. Nástroje měření efektivity interní komunikace