Poslední úprava: Mgr. Ing. Marek Vranka (12.02.2019)
- Úvod - představení programu kurzu, požadavky
- Úvod do světa internetu - minulost vs. budoucnost (u nás/v zahraničí); penetrace českého internetu, srovnání se zahraničím; cílové skupiny na internetu (socio-demo charakteristika), modelové cílové skupiny; ženský vs. mužský internet
- Využití internetu v marketingové komunikaci - základní znaky online marketingu (srovnání s offline mrktg - výhody) - proč investovat do online marketingu = efektivita online marketingu
- Nástroje online marketingu: základní přehled, 1. display reklama (bannery)
- Mikrostránky, webové stránky - trendy; tvorba webu (hlediska: obsahově-informační, marketingové, použitelnost, přístupnost, kreativita a webdesign, usebility testing)
- Advergaming > gamifikace firemní komunikace, virální marketing, mobilní marketing
- Permission marketing či tvorba komunit (virtuální světy, blogy, …), sociální sítě (úvod)
- Sociální sítě a jejich využití v marketingu (Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube, Google+)
- Trendy v online marketingu - mobilní marketing, Marketing 2.0 (3.0…), augmented reality, LBS (location based services) …
- Performance marketing (SEM, affiliate marketing, PPC kampaně …), direct marketing (emailing)
- Měření efektivity aneb jak správně definovat cíle? (generické příčiny selhání webu; technické metriky, cílově orientované metriky, specifické příčiny selhání webu)
- Soutěže, žebříčky, profesní sdružení, asociace, oborová online média - osobnosti - ČR vs. zahraničí
- Případové studie online komunikační strategie, příprava na vlastní projekt dle zadaného briefu
|