|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
A Thematic Exploration of Digital, Social Media, and Mobile Marketing.pdf | C. Lamberton: A Thematic Exploration of Digital, Social Media, and Mobile Marketing | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
bush.pdf | V. Bush: As We May Think (http://www.theatlantic.com/magazine/archive/1945/07/as-we-may-think/303881/) | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
Consumerism in the Digital Age.pdf | S. U. Kucuk: Consumerism in the Digital Age | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
Consumers’ Social Media Brand Behavior.pdf | R. Dimitriu: Consumers’ Social Media Brand Behaviors | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
Contextual advertising in games.pdf | Seung-Chul Yoo: Contextual advertising in games: Impacts of game context on a player’s memory and evaluation of brands in video games | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
Historicizing New Media.pdf | L. Humphreys: Historicizing New Media | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
jindrisek-fsv-digital-2019.ppt | Prezentace T. Jindříška | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
manovich.pdf | Lev Manovich: The Language of New Media | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
NMS.pdf | J. Andersen: Archiving, ordering, and searching: search engines, algorithms, databases, and deep mediatization | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
P1800404 – Vogue – MKPR.pdf | prezentace Vogue | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
What Are Likes Worth.pdf | D. Mochon: What Are Likes Worth? A Facebook Page Field Experiment | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
2New Media Society-2014-Hindman-541-58.pdf | E. B. Hindman: When old and new media collide: The case of WikiLeaks | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. | |
3Television New Media-2015-Serazio-599-615.pdf | M. Serazio: Selling (Digital) Millennials: The Social Construction and Technological Bias of a Consumer Generation | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. (24.09.2019)
Studenti se seznámí s koncepty Manoviche, Brunse, Jenkinse či Andersona. Pozvaní hosté ukáží, jak jednotlivé poznatky lze aplikovat v integrované marketingové komunikaci. Po absolvování kurzu student chápe vývoj a trendy v oblasti nových médií a digitální komunikace v marketingu. Hosté: Tomáš Jindříšek /DFMG, Dark Side/ Jiří Pabián /Moris Design/ |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. (14.10.2019)
Podmínky udělení atestu: aktivní účast v hodinách (prezence min. 80 %) úspěšné složení testu 25. 11. (výsledky budou zaslány e-mailem, neúspěšní a ti, kteří svou nepřítomnost v prvním termínu relevantně omluví, mohou absolvovat opravný test v jediném náhradním termínu 2. 12.) 10 b. A 9 b. B 8 b. C 7 b. D 6 b. a méně: neprospěl/a odevzdání seminární práce dle podmínek (téma je schválené vyučujícím, téma zapisujte zde: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ki57N6OcqowXHiObyqVKy-EGWgzh25hoi8Of5TM09_c/edit#gid=0 , esej cituje relevantní literaturu dle citační normy (http://knihovna.fsv.cuni.cz/jak-citovat), rozsah 4 normostrany, esej musí být odevzdán do 22. 12.) Prezentace eseje 16. 12. text pro markething.cz (zapisujte téma zde: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1f9XfSklCfz9rOP0wNhXvdz1IVb8QaNwIrqIWMz6zvFA/edit#gid=0) výsledná známka závisí na úspěšném odevzdání textu pro markething, prezentaci eseje, odevzdání eseje (podílí se 50 procenty na výsledné známce) a úspěšnosti v testu (podílí se 50 procenty na výsledné známce) Klasifikace proběhne podle systému ECTS grading na stupnici A-F. Výkon studenta/ky bude uveden v procentech (0-100 %) a dle nich stanovení klasifikace: 0-50 % = F, 51-60 % = E, 61-70 % = D, 71-80 %=C, 81-90 %=2 a 91% a více=A kontakt: david.klimes@fsv.cuni.cz
Komu vyhovuje moodle rozhraní, může používat zde: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8199 |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. (30.09.2019)
Lister, M. New Media : A Critical Introduction. Routledge, 2009. Jakubowicz, Karol : Nová ekologie médií. Konvergence a mediamorfóza. Verbum, 2013. Macek, J. Poznámky ke studiím nových médií. Brno: FSS MU, 2010. Pavlíček, Antonín, Nová média a sociální sítě. Nakladatelství VŠE, 2010. Scott, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR. Zoner Press, 2007. Nauman, F. Dějiny informatiky od abaku k internetu. Academia, 2009. Negroponte, N. Digitální svět. Management Press, 2001. Pavlik, J. V., McIntosh, S. Converging Media : A New Introduction to Mass Communication. Oxford University Press, 2010. Qualman, E. Socialnomics: How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business. Wiley, 2010. Standage, Tom. Writing on the Wall: Social Media - The First 2,000 Years. Bloomsbury, 2013. Thompson, Derek. Hit Makers. The Science of Popularity in an Age of Distraction. Penguin Press, 2017. Weller, Katrin a kol. Twitter and Society. Peter Lang Publishing, 2013.
V průběhu semestru jsou uváděny případové studie a související vědecké články. Chris Anderson: The Long Tail (http://archive.wired.com/wired/archive/12.10/tail.html) Axel Bruns: Produsage: Key Principles (http://produsage.org/node/11) Henry Jenkins: If It Doesn’t Spread, It’s Dead (http://henryjenkins.org/2009/02/if_it_doesnt_spread_its_dead_p.html) Vannevar Bush: As We May Think (http://www.theatlantic.com/magazine/archive/1945/07/as-we-may-think/303881/) If It Doesn’t Spread, It’s Dead
David Klimeš: Understanding Journalists on Twitter: The Czech Case (https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-33865-1_28)
Henry Jenkins
dále například: wired.com, mashable.com, cnet.com, techcrunch.com či theguardian.com/technology/internet, socialnomics.net...
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. (01.09.2019)
Blok I. Představení kurzu, podmínek atestu a rozvrhu semestru Historie nových médií: Co je vlastně nového? Člověk online I. (komunikační modely v online prostředí, Consumer-Producer-Prosumer, amatérské weby, blogy, mikroblogy) Člověk online II. (sociální média, crowd-) Člověk online III. (zábava online) Blok II Hosté Blok III. Instituce online I. (firemní a mediální digitální komunikace, veřejnost online) Video online (Youtube a další videonosiče, TV na internetu, internet v TV) Test Mobilní digitální zařízení a jejich dopad na média a komunikaci Digitální stopa (data a jejich zpracování, hrozby zneužití) Nová média a offline svět Prezentace seminárních prací |