PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2012/2013
   Přihlásit přes CAS
Současná marketingová komunikace - JJB252
Anglický název: Contemporary Marketing Communication
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2011
Semestr: zimní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (25)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Daniel Köppl
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (20.09.2005)
Posluchači se na konkrétních ukázkách a interaktivní formou seznámí se třemi základními problémy současné komerční, sociální a politické komunikace. První z těchto témat představuje probíhající "revoluce" v médiích a stále větší problém, jak předat ta pravá sdělení těm pravým lidem - navíc bez astronomických nákladů, které např. představují televizní spoty v hlavních vysílacích časech. Druhým problémem je rostoucí necitelnost k marketingovým sdělením všeho druhu, neboť jejich recipienti jsou stále vzdělanější, zkušenější a mnohem vybíravější. Třetí otázku představuje krize měřitelnosti dopadu marketingových sdělení. Pokud existuje nějaká shoda o cestách vpřed, pak marketingoví specialisté potřebují ještě více a lépe poznat spotřebitele, potřebují zapojující, bavící a tvůrčí komunikaci, plánování neutrální vůčí médiím a propojené komunikační strategie. A navíc samozřejmě i lepší finanční modely a systémy měření. Z těchto důvodů je předmět věnován i zcela novým trendům v marketingové komunikaci.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Pavel Dolanský (20.09.2005)

Domácí i zahraniční tištěná a elektronická média, outdoor, letáky, brožury atd.

V průběhu výuky budou rozdány texty v anglickém, případně německém jazyce a zadána aktuální studijní literatura.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK