PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2012/2013
   Přihlásit přes CAS
Nekomerční marketing - JJB229
Anglický název: Non-commercial Marketing
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2012 do 2013
Semestr: letní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:2/0, Zk [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (62)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Ing. Ladislav Báča
Ing. Ondřej Obluk
Vyučující: Ing. Ladislav Báča
Ing. Ondřej Obluk
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Ing. Ladislav Báča (25.04.2016)
Výuka je koncipována v přímé návaznosti dvou souvisejících témat komerční a
nekomerční marketingové komunikace (předmětů Komerční marketing a
Nekomerční marketing). Posluchači se seznámí s vymezením pojmu sociálního marketingu,
srovnáním stavu jeho rozvoje v ČR a ve světě. Budou prezentovány rozdíly v
plánování, kreativním řešení, realizaci a vyhodnocování nekomerčních
kampaní ve srovnání se standardními komerčními, a specifika vlastní
nekomerčním kampaním, jako je role komunikace ve fundraisingu, sociální
marketing versus charita, CSR (společenská odpovědnost firem) jako součást marketingové komunikace firem v
21. století.
Literatura
Poslední úprava: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. (28.01.2015)

Andreasen, A. R. Social Marketing in the 21st Century. Sage, 2006

Bačuvčík, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006

Frič, P. (et al.) Strategie rozvoje neziskového sektoru. Praha: Fórum dárců, 2000

Gillin, P. Social Marketing: To the Business Customer. Wiley, 2011

Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Management Press, 1996

Johnová, R. marketing kulturního dědictví a umění. Grada, 2008

Kotler, P., Lee, N. Social Marketing: Influencing Behaviors for Good. Sage, 2008

Kotler, P., Lee, N. Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution. FT Press, 2009

Kotler, P., Lee, N., Roberto, N. Social Marketing: Improving the Qquality of  Life. Sage, 2002

Šedivý, P. - Mendlíková, O. Úspěšná nezisková organizace. Grada, 2011

Weinreich, N. K. Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide. Sage, 2011

 

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK