|
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Milan Postler, Ph.D. (26.09.2018)
Předmět je zakončen zkouškovým písemným testem (20 otázek á 3b.= 60b.max.). známka: méně než 31 b.= F 31 - 39b.= E 40 - 41b.= D 42 - 49b.= C 50 - 51b.= B 52 - 60b.= A Pozn.: při hodnocení testu se uznávají u každé otázky pouze 100% správné odpovědi (nikoli částečně správné), pokud student nedosáhne min. 31b. z testu má možnost se nechat ústně přezkoušet (potom však výsledná známka může být pouze "E"). |
|
||
Poslední úprava: Ing. Milan Postler, Ph.D. (26.09.2018)
Frey, P.: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0., 3. rozšířené vydání, Management Press, Praha 2011, ISBN: 978-80- 7261-237-6
|