|
|
|
||
The course aims to introduce students to what is expected of them in the written part of various types of international exams: IELTS Academic, Cambridge Exams, TOEFL. By the end of the course, students will acquire strategies which will help them perform better in the written part of international exams so that they achieve a score in the upper range set for each type of the exam. The course is intended for students in any year of their studies who are of at least B1 level of English (according to CEFR).
Cílem kurzu je seznámit studenty s tím, co se od nich očekává v písemné části různých typů mezinárodních zkoušek: IELTS Academic, Cambridge Exams, TOEFL. Na konci kurzu si studenti osvojí strategie, které jim pomohou dosáhnout lepších výsledků v písemné části mezinárodních zkoušek tak, aby dosáhli skóre v horním rozmezí stanoveném pro jednotlivé typy zkoušek. Kurz je určen pro studenty v kterémkoli ročníku studia, kteří ovládají angličtinu alespoň na úrovni B1 (podle SERR). Poslední úprava: Šicnerová Barbora, Mgr. (19.09.2024)
|
|
||
1. Minimálně 80% účast na seminářích. 2. Splnění 3 zadaných písemných úkolů s minimální úspěšností 60% (dle hodnocení u jednotlivých typů zkoušek). Písemnou práci studenti vypracují samostatně s vědomím skutečnosti, že přejímání výsledků generovaných AI v jejich doslovné, nebo mírně upravené podobě a jejich vydávání za vlastní dílo je považováno za plagiátorství. Poslední úprava: Šicnerová Barbora, Mgr. (19.09.2024)
|
|
||
Předmět zahrnuje tato témata: Týden 1-5 - Přehled mezinárodních jazykových zkoušek, jejich součástí a hodnocení. - Obecně platná pravidla písemného projevu v mezinárodních zkouškách. - Interpretace zadání úkolu. - Koherence a koheze textu: paragraphing, linking, punctuation. - Styl: míra formálnosti Týden 6-11 Jednotlivé typy úkolů: IELTS ACADEMIC - Prezentace faktů (grafy, tabulky, procesy, porovnání) - Úvaha na dané téma (opinion essay) CAMBRIDGE EXAMS (B2+) - Povinný úkol: reakce na daný input; shrnutí a porovnání - Volený úkol: recenze, článek, zpráva, návrh, dopis TOEFEL - Reakce daný input – text a přednáška (shrnutí přednášky a její vztah k danému textu) Poslední úprava: Šicnerová Barbora, Mgr. (19.09.2024)
|
|
||
Základní literatura: Materiály připravené vyučující Ostatní literatura: 1. https://www.ielts.org/how-to-use-ielts-results/four-skills/academic-writing/format 2. https://www.cambridgeenglish.org 3. https://www.ets.org/toefl.html Základní právní předpisy: Vzhledem k povaze předmětu se právní předpisy a jiné zdroje nepoužívají. Ostatní právní předpisy: Vzhledem k povaze předmětu se právní předpisy a jiné zdroje nepoužívají. Poslední úprava: Šicnerová Barbora, Mgr. (19.09.2024)
|
|
||
Kurz je určen pro studenty v kterémkoli ročníku studia, kteří ovládají angličtinu alespoň na úrovni B1 (podle SERR). Poslední úprava: Sojka Miroslav, Mgr. (07.06.2023)
|