|
|
|
||
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Je zaměřen na získání základních vědomostí z oborové didaktiky a jejich využití v práci sestry a při působení sestry v oblasti kvalifikačního a celoživotního vzdělávání. Rozšiřuje poznatky z oblasti výchovy a sebevýchovy a objasňuje vlivy, které přispívají k formování osobnosti. Seznamuje se zásadami efektivní výuky a hodnocení její účinnosti.
Poslední úprava: Jirkovský Daniel, PhDr. RNDr., Ph.D., MBA (03.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Jirkovský Daniel, PhDr. RNDr., Ph.D., MBA (03.10.2019)
|
|
||
PŘEDMĚT JE UKONČEN ZÁPOČTEM:
Poslední úprava: Jirkovský Daniel, PhDr. RNDr., Ph.D., MBA (03.10.2019)
|
|
||
ZÁKLADNÍ STUDIJNÍ LITERATURA:
ROZŠIŘUJÍCÍ STUDIJNÍ LITERATURA:
Poslední úprava: Jirkovský Daniel, PhDr. RNDr., Ph.D., MBA (03.10.2019)
|
|
||
ZÁPOČET: K zápočtu studenti zpracují, s předstihem odevzdají a následně obhájí didaktický projekt. Jde o skupinovou práci 3 – 4 studentů.
Didaktický projekt má dvě části – didakticky zpracovanou případovou kasuistiku reálného pacienta z klinické praxe doplněnou o osvojení znalostí a dovedností v souvisejících ošetřovatelských intervencích (3 – 4x). Didaktický projekt musí být zpracován jako příprava učitele / sestry na výuku u lůžka pacienta. V rámci seminární práce musí studenti prokázat schopnost aplikovat poznatky z obecné didaktiky v didaktice ošetřovatelství.
Didaktický projekt musí být koncipován tak, aby umožnil využití multifunkčního pacientského simulátoru dospělého člověka pro výuku ošetřovatelských postupů a intervencí s následujícími funkcemi:
Poslední úprava: Jirkovský Daniel, PhDr. RNDr., Ph.D., MBA (03.10.2019)
|
|
||
OBSAHOVÉ ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘŮ:
Poslední úprava: Jirkovský Daniel, PhDr. RNDr., Ph.D., MBA (03.10.2019)
|