|
|
|
||
Poslední úprava: MUDr. Mgr. Lukáš Malý (25.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: MUDr. Mgr. Lukáš Malý (25.01.2023)
The students learn about some ethically controversial case reports and in the seminaries try to find acceptable solutions. These solutions are stemming from a theoretical knowledge received in the course of lectures. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Marek Vácha, Ph.D. (11.12.2019)
Basic Study Literature
Fourth Year
Dorff, E.N., (2003) Matters of Life and Death. The Jewish Publication Society, Philadelphia. Edge, R.S., Groves, J.R., (2006) Ethics of Health Care. Thomson Delmar Reading, New York. Elliot, C., (2010) White Coat Black Hat. Beacon Press, Boston. Mepham, B., (2008) Bioethics. An Introduction for the Biosciences. Oxford University Press, Oxford. Healy, D., (2004) The Creation of Psychopharmacology. Harvard University Press Healy, D., (2012) Pharmageddon. University of California Press. Berkeley and Los Angeles. Kaczor, C., (2011) The Ethics of Abortion. Women´s Rights, Human Life, And the Question of Justice. Routledge. New York. USA. Pierce, J., Randels, G., (2010) Contemporary Bioethics. Oxford University Press, Oxford. Plomin, R., (2001) Behavioral Genetics. Worth Publishers and W.H. Freeman and Company. Pozgar, G.D., (2005) Legal and Ethical Issues for Health Professionals. Jones and Bartlett Publishers. Richerson, P.J., Boyd, R., (2006) Not By Genes Alone. The University of Chicago Press, Chicago and London. Singer, P.A., Viens, A.M., (2008) The Cambridge Textbook of Bioethics. Cambridge University Press, Cambridge. Steinbock, B., (2009) The Oxford Handbook of Bioethics. Oxford University Press. Oxford Tauber, A.I., (2005) Patient Autonomy and the Ethics of Responsibility. The MIT Press, Cambridge. |
|
||
Poslední úprava: MUDr. Mgr. Lukáš Malý (25.01.2023)
Lecture and seminaries. The topics of the lectures correspond with topics of paralle modules. The theoretical knowledge received in the course of lectures is used in seminaries in attempts to solve some highly questionable or problematic cases and with the help of the teachers are further reflected. |
|
||
Poslední úprava: doc. MUDr. Jaromír Matějek, Th.D., Ph.D. (06.01.2020)
Ve čtvrtém ročníku studenti již nebudou hodnoceni závěrečným testem. Povinnosti k udělení zápočtu: 1. Povinná účast na 3 z celkem 5 seminářů. 2. Aktivní účast během seminářů. 3. Studenti budou během prvního semináře rozděleni do několik skupin. Každé jednotlivé skupině bude přiděleno jedno z témat, například: 1. Náhradní mateřství, 2. Interrupce na hranici viability plodu, 3. Etika transplantaci 4. Zástupné rozhodování u paicnetů s demencí a v deliriu. Každé téma bude prezentovat jednotlivá skupina jako celek před všemi účastniky semináře tak, aby jim prezentované téma bylo důkladným východiskem k následné diskuzi. Bude-li téma zpracováno kvalitně, splní tak všichni členové prezentující skupiny tuto podmínku k zápočtu. Vše bude vysvětleno na prvním semináři. |