|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. Jiří Hudeček, Ph.D. (18.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. Jiří Hudeček, Ph.D. (18.02.2020)
1. Vzdělávání, Májové hnutí a. Keenan, Barry C. (1977) The Dewey Experiment in China: Educational Reform and Political Power in the early Republic. Cambridge, Mass.: Council on East Asian Studies. b. Yeh, Wen-Hsin (1990). The Alienated Academy: Culture and Politics in Republican China, 1919-1937. Cambridge, Mass.: Harvard University Press. c. Schwarcz, Vera. The Chinese Enlightenment : Intellectuals and the Legacy of the May Fourth Movement of 1919. Berkeley: University of California Press, 1986. 2. Medicína a. Benedict, Carol (1993). "Policing the Sick: Plague and the Origins of State Medicine in Late Imperial China." Late Imperial China 14 (2): 60. b. Rogaski, Ruth (2004). Hygienic modernity: Meanings of Health and Disease in Treaty-port China. Berkeley: University of California Press. c. Fang, Xiaoping (2012). Barefoot Doctors and Western Medicine in China. Rochester, NY: University of Rochester Press. 3. Jazyk a písmo a. Bökset, Roar (2006). Long Story of Short Forms. Stockholm: Institutionen för orientaliska språk, kap. 1. b. Mullaney, Thomas (2017). The Chinese Typewriter: a history. Cambridge, Mass.: MIT Press. 4. Rodina a. Greenhalgh, Susan (2008). Just One Child: Science and Policy in Deng‘s China. Berkeley: University of California Press. b. Esherick, Joseph W. (2011). Ancestral Leaves: A Family Journey through Chinese History. Berkeley: University of California Press. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/natl/Doc?id=10447267. 5. Státní moc a. Walder, Andrew G. (1986). Communist Neo-Traditionalism : Work and Authority in Chinese Industry. Berekeley, University of California Press. b. Brown, Jeremy, and Matthew D. Johnson (2015). Maoism at the Grassroots: Everyday Life in China’s Era of High Socialism. Camridge, Mass.: Harvard University Press. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. Jiří Hudeček, Ph.D. (18.02.2020)
Podmínkou získání zápočtu jsou pravidelná účast (ne více než 3 absence), referáty (2-3 dle počtu zapsaných) a odevzdaná písemná shrnutí poznatků a diskusí. Jedno z témat si student na závěr semestru vybere a rozpracuje ho na souvislejší esej (neplatí, pokud zároveň odevzdá seminární práci na téma z tohoto semináře). |