|
|
|
||
V tomto p?edm?tu si studenti osvojí, jak pracovat se souvislejším textem. Nau?í se pracovat s kontextem, jehož
vnímání nelze v japonštin? bez pravidelné pr?pravy zvládnout. Svým pojetím tato cvi?ení dopl?ují Jazyková cvi?ení I: gramatika (A) a Jazyková cvi?ení I: písmo (A), protože se v textech objevují p?evážn? v?tné konstrukce a znaky z t?chto p?edm? t?. Student se v tomto p?edm?tu nau?í správn? japonsky ?íst, v?etn? p?ízvuku a intonace. Seznámí se rovn?ž se základy p?ekladu do ?eštiny. Poslední úprava: Jirková Miroslava (30.06.2014)
|
|
||
Základní studijní literatura: Suríé nettowáku (ed.) Minna no nihongo, šokjú I, honsacu, Tókjó: Suríé nettowáku, 1998. Suríé nettowáku (ed.) Minna no nihongo, šokjú II, šokjú de jomu topikku 25, Tókjó: Suríé nettowáku, 1998.
Další odborná literatura: Iwazawa, Kazuhiro. U?ebnice japonštiny pro samouky, Díl první, Rožnov: PCentrum, 1996.
Poslední úprava: Jirková Miroslava (07.10.2009)
|
|
||
1. Texty na procvi?ení spony. 2. Texty na procvi?ení ukazovacích zájmen. 3. Texty na procvi?ení ?asových ur?ení. 4. Texty na procvi?ení pravd?podobnostního zp?sobu a záporné otázky. 5. Texty na procvi?ení instrumentálu a sloves osobní orientace. 6. Texty na procvi?ení p?ídavných jmen. 7. Texty na procvi?ení vyjád?ení existence. 8. Texty na procvi?ení komparativu a superlativu. 9. Texty na procvi?ení vyjád?ení cht?ní. 10. Texty na procvi?ení p?echodníku. 11. Texty na procvi?ení použití modálních sloves. 12. Texty na procvi?ení záporu a modálních sloves. 13. Texty na procvi?ení potenciálu a ?asových Poslední úprava: Jirková Miroslava (07.10.2009)
|