Vývoj počítačových her (VS) - AISV50217
Anglický název: Computer Games Development
Zajišťuje: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Fakulta: Filozofická fakulta
Platnost: od 2010
Semestr: zimní
Body: 2
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (10)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Garant: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D.
Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Blanka Vorlíčková, Ph.D. (29.09.2010)
kurz začíná: 9:00, pátek 1.10., posluchárna S9, MFF UK - Malostranské nám. 25
Vyučující: Otakar Nieder, Martin Klíma
(Bohemia Interactive Simulations, ...)

Přednáška přináší vhled do celkové problematiky vývoje počítačových
her od globalního pohledu na herní trh, přes složení vývojářského
týmu, po konkrétní záležitosti týkající se designu, grafiky a
programování. Témata přednášky se týkají nejen vývoje her na PC, ale
věnují se i hrám na konzole a přenosná herní zařízení.