|
|
|
||
Cílem kurzu je vytvořit podmínky pro propojení teoretické a praktické přípravy budoucích učitelů formou pedagogických
pozorování na vybraných středních školách, následných rozborů a diskusí o klíčových tématech učitelské praxe, jako jsou např. příprava na vyučování, hodnocení, výběr a adaptace materiálů, třídní management, individualizace výuky, spolupráce s rodiči, začínající učitel aj. Jádrem kurzu budou observace středoškolských učitelů při výuce (3 x 4 vyučovací hodiny) a jejich následný rozbor za přítomnosti příslušného učitele. Studenti se seznámí s různými observačními technikami a získají dovednost je v praxi aplikovat a volit vhodné techniky pro různé účely. Dále se naučí podávat zpětnou vazbu vyučujícímu formou post-observačního rozboru a observačního protokolu. Poslední úprava: Činátl Kamil, doc. Mgr., Ph.D. (23.09.2022)
|
|
||
Bailey, K. M. (2006) Language teacher supervision. A case-based approach. Cambridge: Cambridge University Press. Poslední úprava: Činátl Kamil, doc. Mgr., Ph.D. (23.09.2022)
|
|
||
Vzhledem k vazbě na školní prostředí nemá kurz pevnou strukturu a setkávání probíhá nepravidelně. Konkrétní možnosti náslechů na školách a dalších vzdělávacích institucích konzultujte s oborovými didaktiky doc. Kamileme Činátlem a dr. Markem Fapšem. Poslední úprava: Činátl Kamil, doc. Mgr., Ph.D. (23.09.2022)
|