|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bořivoj Marek, Ph.D. (24.08.2023)
Celkový rozsah studijního předmětu je 13 hodin. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bořivoj Marek, Ph.D. (24.08.2023)
Výstupem kurzu budou kromě splnění a náležitého zhodnocení praxe také příspěvky do učitelského portfolia, které si student vytvoří na základě pokynů vyučujícího / vedoucího praxe. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bořivoj Marek, Ph.D. (23.09.2020)
Národní program rozvoje vzděláván v ČR. Praha: UIV, 2001 (tzv. Bílá kniha). Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020 Výstupy projektu Cesta ku kvalitě 2011 Manuály evaluačních nástrojů http://www.nuov.cz/ae/manualy-evaluacnich-nastroju Evaluační nástroje: http://www.nuov.cz/ae/evaluacni-nastroje
Další doporučená literatura: Vašťatková, J.: Úvod do autoevaluace školy. Olomouc: UP, 2006. ISBN 80-244-1422-8 Info Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů v základním vzdělávání. Praha: VÚP, 2005. ISBN 80-87000-03-X Info Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích. Praha: VÚP, 2007. ISBN 978-80-87000-13-7 Info Metodického portálu www.rvp.cz k tématu autoevaluace |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bořivoj Marek, Ph.D. (23.09.2020)
Obsahová náplň předmětu: Studenti se v rámci praxe zaměřují na následující oblasti:
Preventivní práce s rizikovým chováním u dětí a mládeže (ve třídě, ve škole), seznámení s Minimálním preventivním programem a s Minimálním preventivním programem proti šikaně |