|
|
|
||
V tomto pokračujícím intenzivním kurzu jazyka, je opět kladen důraz na procvičování slovní zásoby i gramatických
jevů osvojených v hodinách gramatiky. Výuka je i nadále zaměřena na poslech, konverzaci a schopnost prezentovat stále náročnější témata. Cíl tohoto kurzu: Upevnit a rozšířit slovní zásobu. Být schopen vyjádřit svůj názor. Tematické a konverzační okruhy: Vyjádření toho, co máme a nemáme rádi. Vyjádření přání (např. semoga liburannya menyenangkan). Vyjádření souhlasu a nesouhlasu, žádání o povolení. Zákazy (např. dilarang merokok) Vyjádření přání a potřeb. Vyjádření schopností a dovedností. Vysvětlování konkrétních slov v indonéštině. Vysvětlování abstraktních slov v indonéštině. Být schopen porovnávat aktivity/události v minulosti a současnosti (za použití minulého a přítomného času). Být schopen hovořit o nadcházejících událostech (za použití budoucího času). Nonverbální komunikace v Indonésii – znaky řeči těla. Poslední úprava: Eclerová Zdeňka, Mgr. (02.03.2016)
|
|
||
Student musí mít minimálně 75% účast na hodinách a průběžně se doma na seminář připravovat. Atestace je ústní a vychází z témat probíraných na hodinách.
Poslední úprava: Eclerová Zdeňka, Mgr. (02.03.2016)
|
|
||
Základní studijní literatura: Robson, S., Kurniasih, Y., Basic Indonesian. Tuttle Publishing, Singapore 2010. Dubovská, Z., Indonéština, Praha 1998. Tina Mariani, Survival Indonesian: Daily Bahasa Indonesia for Foreigners: An Elementary Course, Jakarta 1995. Harmin Lee; Dorsy Lesmana, Indonesian Conversation for Foreigners, Singapore. Nordholt H. S., Steijlen, F., Percakapan Bahasa Indonesia/Conversations in Indonesian, Leiden 2008. Doporučená literatura: Englebretson, R., Searching for Structure: The Problem of Complementation in Colloquial Indonesian Conversation (Studies in Discourse and Grammar), Amsterdam; Philadelphia 2003. Robson, S., Instant Indonesian : How to Express 1,000 Different Ideas with Just 100 Key Words and Phrases, Boston 2004.
Poslední úprava: Eclerová Zdeňka, Mgr. (02.03.2016)
|