|
|
|
||
|
THIS CODE WAS CREATED SPECIFICALLY FOR ERASMUS STUDENTS.
If you are and exchange student and you need a grade for this course, you should sign up for this code. For more information about the course, click on the link next to "is provided by" above. Předmět je kombinací úvodu do lingvo-didaktiky a aplikované lingvistiky a jazykového semináře a vede k rozvoji pokročilých jazykových kompetencí v angličtině na úrovních C1 a C2 za využití analýzy odborných textů orientovaných na témata jazykového vyučování a osvojování, a to formou textových, žánrových a obsahově orientovaných přístupů k výuce jazyka. Studenti si upevňují schopnost používat pokročilé jazykové prostředky na úrovni gramatiky, slovní zásoby a textové výstavby a zároveň se seznamují s klíčovými tématy didaktiky a osvojování cizích jazyků. Prostřednictvím mikrovyučování vybraných gramatických a lexikálních jevů si pak osvojují základní techniky prezentace jazyka při vyučování a učí se k těmto mikrovýstupům podávat a přijímat zpětnou vazbu. Předmět je vyučován v anglickém jazyce. 1. Úvodní seminář – seznámení s technikami práce v semináři; Postavení angličtiny v současném světě. 2.–4. Problematické časy a příbuzné jevy (perfekta, vyjadřování budoucnosti, průběhovost, statická a dynamická slovesa); Jazyk a identita. 5.–6. Nepřímá řeč; O aplikované lingvistice. 7.–8. Slovesný rod; Co to je SLA a čím se zabývá. 9.–10. Modalita; Co to je jazyková úroveň a co to znamená „znát“ jazyk. 11.–12. Doplnění sloves (gerundium, infinitiv); Společný evropský referenční rámec. Předmět se vyučuje v anglickém jazyce. Poslední úprava: Dogan Barbora, Mgr. et Mgr. (06.11.2024)
|
|
||
|
Všechny požadavky pro zápočet je nutné splnit do konce zkouškového období akademického roku, ve kterém si student předmět zapsal. Poslední úprava: Dogan Barbora, Mgr. et Mgr. (06.11.2024)
|
|
||
|
Hewings, M. (2009) Grammar for CAE & Proficiency. Cambridge: CUP. Poslední úprava: Dogan Barbora, Mgr. et Mgr. (06.11.2024)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Požadavky pro udělení zápočtu Vypracování úvodní úvahy do portfolia studenta učitelství v prvním týdnu semestru. (max. 24 bodů dle kvality jazyka a obsahu) Pravidelná účast na seminářích (3 body za každou účast). Za každou absenci se odečítá 5% z celkového skóre. Vypracovat před každým seminářem úlohy v v Moodle (každý týden max. 5 bodů za splněný úkol dle výsledků testu). Přípravit a přednést prezentaci na zadané téma (max. 27 bodů, hodnocení vychází z rubriky, která je představena na prvním semináři). Úspěšné složení dílčích testů na povinnou slovní zásobu v 5., 10., a 13. týdnu. (max. 25 bodů za každý test, minimum 67% pro složení testu, jinak nutné zopakování – povolen jeden opravný termín). Úspěšné složení závěrečného testu ve zkouškovém období (max. 100 bodů, minimum 67% pro složení testu, jinak nutné zopakování – povoleny dva opravné termíny).
Maximální počet bodů za celý semestr je 330.
Závěrečné hodnocení dle počtu získaných bodů (% z max. počtu 330 bodů):
Udělení zápočtu za předmět Seminář anglického jazyka I je prerekvizitou pro zápis předmětu Seminář anglického jazyka II. Všechny požadavky pro zápočet je nutné splnit do konce zkouškového období akademického roku, ve kterém si student předmět zapsal. Poslední úprava: Gráf Tomáš, doc. PhDr., Ph.D. (18.09.2025)
|
