|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (29.08.2021)
Seminář proběhne ve třech blocích: 1. úvodní (online) seminář - zadání úkolů k náslechům, organizace kurzu; 2. náslechy na hodinách angličtiny – 2 po sobě jdoucí dopoledne (2x4 hodiny) na stanovených školách; 3. závěrečný (online) seminář (rozbor, diskuse s učiteli). Poznámka: V případě distanční výuky bude předmět realizován online pomocí pravidelných setkávání, online prezentací, observací zaslaných hodin a následných online rozborů a diskuzí. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (28.10.2019)
Všechny požadavky pro zápočet je nutné splnit do konce zkouškového období akademického roku, ve kterém si student předmět zapsal. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (28.10.2019)
Národní program rozvoje vzděláván v ČR. Praha: UIV, 2001 (tzv.Bílá kniha). Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020 Výstupy projektu Cesta ku kvalitě 2011 Manuály evaluačních nástrojů http://www.nuov.cz/ae/manualy-evaluacnich-nastroju Evaluační nástroje: http://www.nuov.cz/ae/evaluacni-nastroje
Další doporučená literatura: Vašťatková, J.: Úvod do autoevaluace školy. Olomouc: UP, 2006. ISBN 80-244-1422-8 Info Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů v základním vzdělávání. Praha: VÚP, 2005. ISBN 80-87000-03-X Info Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích. Praha: VÚP, 2007. ISBN 978-80-87000-13-7 Info Metodického portálu www.rvp.cz k tématu autoevaluace |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lucie Jiránková, Ph.D. (13.01.2022)
Požadavky k zápočtu
|