|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (06.02.2024)
Každý seminář se skládá ze tří modulů. Modul 1:Teoretický, analytický Cílem je představit a prodiskutovat teoretické koncepty související s tématem (tématy) semináře a aplikovat je při analýze. Klíčovými způsoby výuky jsou zde přednášky, prezentace, diskuse, problémová výuka a analýzy materiálů a lexikálních dat. Modul 2: Aplikovaný Cílem je zvýšit povědomí o tom, jak teoretické koncepty souvisejí s učením a výukou jazyků, a osvojit si klíčové techniky výuky slovní zásoby. Klíčovými způsoby výuky jsou zde prezentace a rozbory materiálů z učebnic a různé aktivity zaměřené na slovní zásobu. Modul 3: Praktická výuka / mikrovyučování Cílem je poskytnout příležitosti k nácviku výuky a získávání zpětné vazby a k osvojení pokročilé slovní zásoby. Klíčovým způsobem výuky je zde mikrovyučování. Studenti budou muset vybrat slovní zásobu, naučit ji a nakonec sestavit test. Každý účastník kurzu se bude muset tuto novou slovní zásobu pravidelně učit. Předmět je vyučován v angličtině. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (02.09.2021)
Studenti budou schopni: |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (02.09.2021)
Barcroft, J. (2018). Vocabulary in language teaching. New York: Routledge. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (07.02.2024)
Požadavky k zápočtu
Veškeré povinnosti musejí být splněny do konce akademického roku, v němž byl předmět zapsán. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (02.09.2021)
Seminar 1 Seminar 2 Seminar 3 Seminar 4 Seminar 5 Seminar 6 Seminar 7 Seminar 8 Seminar 9 Seminar 10 Seminar 11 Seminar 12 Seminar 13 |