|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lucie Jiránková, Ph.D. (09.07.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lucie Jiránková, Ph.D. (09.07.2019)
Po absolvování kurzu bude student schopen:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lucie Jiránková, Ph.D. (09.07.2019)
Všechny požadavky pro zápočet je nutné splnit do konce zkouškového období akademického roku, ve kterém si student předmět zapsal. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lucie Jiránková, Ph.D. (09.07.2019)
Delaney, M. Special Educational Needs. Oxford: Oxford University Press, 2016. Dudley, E., Osváth, E. Mixed Ability Teaching - Into the Classroom. Oxford: Oxford University Press, 2016. Zelinková, O. Cizí jazyky a specifické poruchy učení. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2006. 167 s. ISBN 8073110229. Zelinková, O. Poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. 11. vyd. Praha: Portál, 2009. 263 s. ISBN 9788073675141. Grenarová, R., Vítková, M. (eds.) Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Brno: MU. 2008. 1. vydání. ISBN 987-80-210-4782-2. Grenarová, R., Vítková, M. Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Brno: MU, 2010, 200 s. ISBN 978-80-210-5375-5. Grenarová, R., Vítková, M. Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Brno: MU, 2011. s. 158. ISBN 978-80-210-5664-0. Grenarová, R., Vítková, M. (eds.) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu. 1. vyd. Brno: MU, 2012. 210 s. ISBN 978-80-210-6024-1 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lucie Jiránková, Ph.D. (09.07.2019)
Topics to be covered, an oficial syllabus tba
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lucie Jiránková, Ph.D. (19.08.2019)
Znalosti didaktiky AJ (nejlépe Didaktika AJ 1 a Didaktika AJ 2). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Lucie Jiránková, Ph.D. (19.08.2019)
Znalosti didaktiky AJ (nejlépe Didaktika AJ 1 a Didaktika AJ 2). |