|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D. (28.01.2020)
– rozvoj a aktivizace produktivních řečových dovedností mluvení a psaní pro uplatnění v akademickém prostředí; – konsolidace a rozvoj pokročilých jazykových struktur (gramatika, syntax); – rozvoj slovní zásoby obzvláště (leč nejen) coby příprava na studium odborných předmětů (např. lingvistika) a pro akademické psaní; – zvyšování povědomí o užití slovní zásoby, obzvláště např. kolokací, synonym, frazémů, idiomů; – zlepšování výslovnosti včetně pokročilých charakteristik; – pozornost k jazykovému stylu především s ohledem na akademickou angličtinu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Denisa Šebestová, Ph.D. (01.02.2023)
Kritéria k získání zápočtu v LS 2022/23
Kritéria k složení závěrečné zkoušky v LS 2022/23 Pro úspěšné zakončení předmětu je nutné absolvovat závěrečnou zkoušku. V první části zkoušky budou studenti identifikovat a pojmenovávat funkční části akademického abstraktu, v následující části budou formou eseje odpovídat na otázku na základě syntézy tří krátkých akademických textů, přičemž bude hodnoceno i přesné odkazování na zdroje. Pro zkoušku budou vypsány 2 termíny v červnu a 1 opravný v září. Jako u každé zkoušky jsou zde možné dva opravné termíny.
Poznámka: Dvouoboroví ("sdružení") studenti závěrečnou písemnou zkoušku neskládají - v souladu s tím se liší i kreditové ohodnocení. Všechny požadavky pro zápočet je nutné splnit do konce zkouškového období akademického roku, ve kterém si studenti předmět zapsali. |
|
||
Poslední úprava: GRAFT (27.09.2016)
Hall, D., M. Foley (2004) Longman Advanced Learners' Grammar. A self-study reference & practice book with answers. Harlow: Longman |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Denisa Šebestová, Ph.D. (12.02.2021)
see above |