|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (31.03.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (31.03.2022)
Povinná literatura: ANDREJSEK, Jan, Anna Cícha HRONOVÁ, Andrea HUDÁKOVÁ, et al. Výuka českého jazyka pro žáky se sluchovým postižením: čeština jako druhý jazyk. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2018. PIORECKÝ, Karel. Česká literatura a nová média. Praha: Academia, 2016. PIORECKÝ, Karel. Česká poezie v postmoderní situaci. Praha: Academia, 2011. Doporučená literatura: Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem. Sborník příspěvků. Praha: FRPSP, 1999. ČEJKOVÁ, Olga. Integrační aktivity v Knihovně Jiřího Mahena v Brně: nové kroky k interkulturnímu knihovnictví. In: Impulsy, roč. 7, č. 4, 2021, dostupné z: https://impulsy.kjm.cz/impulsy-clanek/integracni-aktivity-v-knihovne-jiriho-mahena-v-brne-nove-kroky-k-interkulturnimu-knihovnictvi-prosinec HRUŠKA, Petr et al. V souřadnicích volnosti: česká literatura devadesátých let dvacátého století v interpretacích. Praha: Academia, 2008. FIALOVÁ, Alena, ed. V souřadnicích mnohosti: česká literatura první dekády jednadvacátého století v souvislostech a interpretacích. Praha: Academia, 2014. KOMORNÁ, M. Sociolingvistické a pragmatické aspekty výuky češtiny jako cizího jazyka pro české neslyšící. Info-Zpravodaj. 2008, roč. 16, č. 2, s. 16–18. Literatura: Weby Hosta, A2, Tvar, Ravt, Souvislosti, Lógr, https://www.czechlit.cz/cz/temata-mesice/ Speciálněpedagogická témata: Weby Gong, Impulsy (Inspirace, náměty a trendy dětského čtenářství), Unie, Infozpravodaj, Speciální pedagogika |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (31.03.2022)
Minimální docházka 80 %, aktivní účast v seminářích, průběžné studium literatury primární a doprovodné sekundární zadávané k tématům, prezentace vybraného knižního titulu či tématu. Ústní zkouška (kolokviální formou) sestává z diskuse nad knižními tituly probíranými na seminářích. Očekává se odborná připravenost studenta i ve směru potenciální didaktické aplikace knižního titulu/tématu ve školním prostředí. |