Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing as.
Radek, T. (2017). Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Grada Publishing as.
Miroslav, F., & David, M. (2020). Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu. Grada Publishing as.
Hair, J. F., Bush, R. P., & Ortinau, D. J. (2014). Marketing research (Vol. 2). Australia: McGraw-Hill Education.
McDaniel Jr, C., & Gates, R. (2020). Marketing research. John Wiley & Sons.
Švaříček, R. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. PORTÁL sro.
Silverman, D. (Ed.). (2020). Qualitative research. sage.
Šíma, J. (2016). Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení. Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum.
Santomier, J., & Hogan, P. (2013). Social media and prosumerism: implications for sport marketing research. In Handbook of research on sport and business. Edward Elgar Publishing.